به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت الله جواد حاجی زاده در دیدار مسئولان شهرستان اهر که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد، با اشاره به اینکه  انقلاب اسلامی ایران بدون حمایت و پشتیبانی مردم استمرار نمی یابد، گفت: در تمامی فتنه ها علی رغم اینکه نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه، بسیج، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی زحمات زیادی کشیده اند اما اگر حضور مردم نبود ،انقلاب اسلامی با شکست مواجه می شد که بایستی در شرایطی قدر مردم را بدانیم و از آنها تشکر کنیم.

وی بابیان این که به وجود امام خمینی (ره) و شهدا دارای نظام مردمی و انقلاب شده ایم، گفت: انقلاب اسلامی امانت گران بهای امام خمینی (ره) بوده که باید از آن به عنوان امانتی گران بها نگهداری و به صاحب اصلی اش تحویل دهیم.

امام جمعه اهر با ذکر این ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷، تولد اسلام در ایران اسلامی بود، بیان کرد: آن زمان در کشور اسلام فردی وجود داشت اما آنچه که وجود نداشت، اسلام حاکمیتی و تأثیرگذار بود که به همین خاطر می گوییم ۲۲ بهمن، بزرگ ترین جشن و عید در ایران اسلامی است.

حاجی زاده بر لزوم انتقال مفاهیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل های جوان و بعد انقلاب تأکید کرد و گفت: استکبار جهانی تلاش می کند تا مردم را نسبت به کارگذاران نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بدبین کنند و همواره سعی بر آن دارند تا ناکارآمدی نظام و انقلاب را به مردم القاء کنند که بر همین اساس، حضور پرشور در برنامه های دهه فجر و راه پیمایی ۲۲ بهمن امسال نسبت به سال های گذشته اهمیت بیشتری دارد.

وی اضافه کرد: فتنه و آشوب های اخیر از دسیسه های جدید دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود که به لطف پروردگار متعال این بار نیز تیر دشمن به سنگ خورد و رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور به موقع مردم، دشمنان نظام را به شکست واداشت.

امام جمعه اهر با تأکید بر اینکه اگر وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان با ولایت فقیه نباشد، در این میان تنها دشمنان سود می برند، گفت: حضور باشکوه و پرشور مردم در راه پیمایی ها و صحنه های مختلف برای دشمن شکننده است و البته نباید این را هم فراموش کنیم که مردم با وجود تمامی مشکلات و سختی ها، پای انقلابی که سال ۱۳۵۷ آن را به نتیجه رساندند، هنوز ایستاده اند و از انقلاب حراست می کنند.

حاجی زاده تأکید کرد: یکی از مسائل مهمی که باید اکنون به آن توجه داشته باشیم، پافشاری بر اصول انقلاب اسلامی توأم با غیرت ملی است و آنچه که جزو فرمایشات امام راحل بوده و از خطوط قرمز ماست، باید بر آن پافشاری کنیم که چون اگر پافشاری بر اصول انقلاب سست شود، از همین طریق دشمن پروژه نفوذ را عملیاتی می کند.

وی در پایان با اعلام اینکه دولتمردان بایستی به صورت عملی برای حل مشکلات جوانان وارد شوند، گفت: لازم است تا بیش از گذشته حال و روز جوانان بیکار را درک کنیم که چون اگر معیشت جوانان تأمین نشود، شاید اعتقادشان را به انقلاب از دست بدهند.