به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، علی شوره کندی در همایش اقتصادی توسعه منطقه ارسباران که در شهرستان اهر برگزار شد، گفت: شرکت غیردولتی عمران و توسعه منطقه ارسباران برای سرمایه گذاری در حوزه های عمرانی، آبادانی، صنعتی، کشاورزی، فرهنگی، بهداشتی و غیره با محوریت بهره مندی از مزیت های اقتصادی در شهرستان اهر تشکیل می شود و هدف از تشکیل آن، جذب سرمایه های کوچک و بزرگ اهری ها و ارسبارانی های ساکن در مرکز استان و تهران برای اشتغال زایی است.

وی افزود: این شرکت با سرمایه خرد و کلان مردم منطقه ارسباران تشکیل می یابد و وابستگی دولتی در این شرکت خصوصی با ادارات نخواهیم داشت.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر شهرستان اهر در ادامه گفت: هیئت مدیره شرکت عمران و توسعه ارسباران به نوعی از طریق مردم انتخاب و اداره می شود و برای حصول نتیجه مطلوب، از راهنمایی های نماینده مردم اهر و هریس در مجلس و فرماندار اهر بهره‌مند می شویم.

علی شوره کندی یادآور شد: اعضای شرکت غیردولتی عمران و توسعه منطقه ارسباران عموماً از مردم هستند و هیئت مدیره این شرکت را اشخاصی تشکیل خواهند داد که مورد اعتماد مردم باشند.

وی در پایان بر لزوم حمایت از شرکت غیردولتی عمران و توسعه منطقه ارسباران تأکید و خاطرنشان کرد: آرزومندم و امیدواریم این شرکت در رونق اقتصادی و اشتغال زایی جوانان شهرستان اهر و منطقه مثمر ثمر باشد.