به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در آئین آغاز به کار انجمن هنر های تجسمی شهرستان اهر با اشاره به اینکه فعالیت انجمن های فعال در شهرستان اهر، نوید بخش آینده ای روشن در عرصه فرهنگ و هنر است، گفت: مسئولین متولی فرهنگ و هنر و هنرمندان شهرستان اهر با کمترین امکانات، بهترین برنامه ها و نمایشگاه ها را برگزار می کنند.

وی افزود: ایجاد زیرساخت های فرهنگی و تقویت حوزه فرهنگ و هنر، از سیاست‌های دولت تدبیر و امید در شهرستان ها می باشد.

فرماندار اهر با تأکید بر اینکه صیانت از مردم و به ویژه جوانان در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان نظام جمهوری اسلامی از وظایف اصلی متولیان فرهنگ و هنر به شمار می رود، یادآور شد: صیانت از مردم در مقابل شبیخون فرهنگی دشمن، نیازمند تقویت فرهنگ بومی و ایرانی اسلامی است و این امر زمانی میسر می شود که حوزه فرهنگ و هنر در حد شایسته تقویت گردد.

محمودی با بیان اینکه امام جمعه شهرستان اهر بیش از همه از فعالیت های فرهنگی و هنری حمایت کرده اند، اظهار داشت: شهرستان اهر از نظر فرهنگ، هنر و ادب غنی است و ما به عنوان مسئولین می بایست از این عرصه حمایت و آن را تقویت کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه حوزه فرهنگ و هنر حوزه ای با ظرافت و در عین حال نرم‌افزاری است، گفت: این احساس مسئولیت و مسئولیت پذیری باید در وجود تک تک مسئولان به وجود آید تا از هنرمندان به نحو شایسته حمایت شود.