به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت الله جواد حاجی زاده در یادواره شهدای شهرستان اهر که با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز برگزار شد، ضمن اعلام اینکه انقلاب اسلامی ایران بیمه شده است، گفت: یکی از راه های حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران ولایت مداری و توجه به دستورات ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری می باشد که از خداوند مسئلت می طلبیم توفیق حفظ و نگه داری از انقلاب را به ما اعطا کند.

وی افزود: یکی دیگر از راه های حفظ نظام و انقلاب ادامه راه شهدا می باشد که بایستی راه شهد را به عنوان رهنما سرلوحه کار های خود قرار داده و با عمل به وصیت های آنان در حفظ و نگه داری از انقلاب کوشا باشیم.

امام جمعه اهر همچنین در ادامه با اشاره به سخن بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران که فرمودند من برای خدمتگذاری آمده ام، گفت: حضرت امام خمینی (ره) قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در گفتار و عمل این سخنان خویش را اثبات کردند که بایستی ما مسئولان نیز همیشه به یاد مستضعفان و محرومان باشیم.

آیت الله حاجی زاده به دستور برداشتن نرده میام مسئولان و مردم در مصلی تبریز توسط امام جمعه مردمی این شهر نیز اشاره کرد و گفت: نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی خصلت مردمی دارند و به خاطر این مردمی بودن است که هر دعوتی را قبول می کنند و مانند مردم عادی زندگی میکنند.

وی ادامه داد: این نظام، نظامی مردمی است و حضرت امام خمینی (ره) نظام را به مردم سپرده اند که بر این اساس نباید هیچ فاصله ای میان مردم و مسئولان باشد.

امام جمعه شهرستان اهر در ادامه ضمن اعلام اینکه محل این مسجد برای حضور پرشور مردم، شهروندان و نمازگذاران در نماز جمعه کافی نیست، گفت: با احداث مصلی امام خمینی (ره) در محل جدید، مطمعنا مشکلات کمبود محل برای نمازگذاران حل خواهد شد.

آیت الله جواد حاجی زاده در پایان در ۲۱ سال که در خدمت مردم شهرستان اهر می باشم، هنوز بزرگراه اهر – تبریز تکمیل نشده است که امیدواریم با راهنمایی ها و مساعدت های نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی این جاده به زودی به اتمام برسد.