به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، یحیوی، فرماندار ورزقان در این نشست، با تاکید بر اینکه باشگاه فرهنگی و ورزشی مس در کنار توجه به ورزش همگانی و مسائل فرهنگی شهرستان باید به ورزش حرفه و ایجاد زیرساخت در شهرستان توجه ویژه نماید، احداث کمپ ورزشی مصوب شرکت ملی مس در سال ۹۱ را از سوی باشگاه در این شهرستان خواستار شد.

وی افزود: شهرستان ورزقان به جهت موقعیت جغرافیای و آب و هوای خاص خود و ارتفاع نزدیک به یک هزار و ۸۰۰ متری از سطح دریا استعداد بالقوه ای برای جذب تیم های مطرح کشور و حتی تیم های خارجی با هدف برگزاری اردوهای بدنسازی دارد و احداث کمپ ورزشی در این شهرستان می تواند موجبات توسعه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی ورزقان را فراهم آورد.

فرماندار ورزقان با اشاره به انتقال دفتر باشگاه به شهرستان ورزقان، این اتفاق را گامی مهم در جهت افزایش رضایتمندی مردم از مجموعه مس در شهرستان عنوان کرد وگفت: باشگاه فرهنگی و ورزشی مس سونگون باید فعالیت های خود را در شهرستان در زمینه های مختلف توسعه دهد.

رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی مس سونگون ورزقان ضمن تشکر از همراهی نماینده، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان برای انتقال دفتر باشگاه به ورزقان، اظهار داشت: روش های درست مدیریتی همراه با هماهنگی و تعامل می تواند موجب پویایی در همه مجموعه ها و زمینه ها شود.

وی افزود: شرکت ملی مس در قالب باشگاه مس سونگون ورزقان مصرّ است توجه ویژه ای به زیرساخت های ورزشی در شهرستان ورزقان داشته باشد.

سامبرانی با تاکید بر اینکه از منابع محدود در دسترس باید به نحو احسن استفاده کرد، از احداث کمپ ورزشی مطابق با اشتانداردهای روز آسیا در شهرستان ورزقان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی مس سونگون ورزقان نیز تصریح کرد: ۴ ماه از برنامه ریزی باشگاه برای امسال گذشته بود که مدیریت مجموعه به ما واگذار شد و تیم فوتسال باشگاه در شرایط بحران قرار داشت که سعی کردیم تیم را سرو و شکل داده و با انتقال دفتر به ورزقان که با خواست و همراهی مسئولین شهرستان صورت گرفت فعالیت باشگاه در شهرستان را از سرگرفته و گسترش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه حمایت های صورت گرفته در گذشته از ورزش در شهرستان مقطعی بوده است، اظهار کرد: با نظر مسئولین شهرستان برنامه های برای ایجاد زیرساخت و توسعه ورزش شهرستان در سال ۹۶ تدوین و اجرایی خواهیم کرد.

شهبازی عضو هیات مدیره باشگاه نیز با تاکید بر اهمیت زیرساخت ها در توسعه ورزش شهرستان و حتی استان، از خرید قطعات و چمن دو زمین چمن مصنوعی کلنگ زنی شده در شهرستان تا آخر بهمن ماه و اجرایی شدن آن ها با شروع فصل کاری جدید خبر داد.

وی از احداث کمپ ورزشی مطابق با استانداردهای روز دنیا در ورزقان با هدف توسعه ورزش و ارائه خدمات به مرم منطقه و حضور تیم های مطرح برای اردو در شهرستان خبر داد و گفت: این کمپ در سه فاز اجرایی خواهد شد.