به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، طی مراسمی با عنوان مهمانی لاله ها، مزار شهداء شهرستان اهر به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مسئولان ادارات و نهاد های دولتی و غیر دولتی غبارروبی و عطر افشانی شد.

امام جمعه اهر در این مراسم ضمن دعمت از مردم و مسئولان این شهرستان برای شرکت با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، این روز را پیروزی اسلام بر کفر و صاغوت عنوان کرد و گفت: با توجه به اتفاقات اخیر در کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حساسیت بیشتری نسبت به سال های قبل دارد که باید با همت بیشتر و حضور باشکوه، با مشت های گره کرده، بر یاوه گویان مستکبران عالم اعلام انزجار کنیم.

آیت الله جواد حاجی زاده در ادامه گفت: شهدا انسال های پاک و مخلص بودند که جان هایشان در طبق اخلاص قرار دادند و در سخت ترین زمان در کنار نظام اسلامی حاظر شدند و به اسلام کمک کردند.

وی با اعلام اینکه بایستی در هر زمانی باید نسبت به موقعیت با تفنگ و یا قلم در مقابل دشمنان بایستیم، گفت: اگر در زمان جنگ تحمیلی تفنگ در دست نظامیان نبود، دشمنان اسلام و نظام، جمهوری اسلامی را از بین می بردند.

امام جمعه شهرستان اهر همچنین گفت: باید از خصوصیات و رفتار شهدا در زندگی استفاده کنیم و پیمان با انقلاب را حفظ کنیم که اگر راه شهدا و ولایت حفظ باشد، این نظام تداوم خواهد یافت.

آیت الله حاجی زاده در پایان گفت: با وحدت و اطاعات و با اسوه قرار دادن شهدا می توانیم این نظام را تداوم دهیم و دشمنان اسلام را مایوس کنیم که امیدواریم این تجدید بیعت ها، تجدید بیعت با تمام وجود و دشمن شکن باشد.