اخبار منطقه ارسباران » سلامت
کد خبر : 1843
یکشنبه - 19 دی 1395 - 12:25

برگزاری کلاس ترویجی ویژه مددجویان اداره بهزیستی ورزقان

رئیس اداره دامپزشکی ورزقان از برگزاری کلاس ترویجی ویژه مددجویان اداره بهزیستی در جهت توانمندسازی مددجویان و آموزش راههای پیشگیری از بیماریهای دامی برای مددجویان در محل سالن مجتمع اداری در این شهرستان خبر داد. به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر موسی حسن زاده رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ورزقان با اعلام این خبر گفت: […]

برگزاری کلاس ترویجی ویژه مددجویان اداره بهزیستی ورزقان

رئیس اداره دامپزشکی ورزقان از برگزاری کلاس ترویجی ویژه مددجویان اداره بهزیستی در جهت توانمندسازی مددجویان و آموزش راههای پیشگیری از بیماریهای دامی برای مددجویان در محل سالن مجتمع اداری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر موسی حسن زاده رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ورزقان با اعلام این خبر گفت:  اداره دامپزشکی شهرستان ورزقان در جهت توانمند سازی مدجویان و کاهش اثرات زیان بار بیماریهای دامی بر زندگی، سلامت و معیشت مددجویان کلاس ترویجی با موضوع بیماریهای مشترک و نیز پیشگیری از بیماری تب برفکی برای ۴۰ نفر از مددجویان در محل سالن  مجتمع اداری ورزقان تشکیل داد و راههای پیشگیری از امراض واگیر دامی آموزش داده شد.

در پایان این کلاس ضمن پاسخگویی به مشکلات دامداران تعدادی بروشور راهنمای مبارزه با بیماری های دامی بین مددجویان توزیع گردید.