به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، طی مراسمی با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، استاندار آذربایجان شرقی و نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس، محسن نریمان به عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ارس معرفی شد و از زحمات محسن خادم عرب باغی نیز تقدیر به عمل آمد.

مدیرعامل سابق منطقه آزاد ارس در این مراسم گفت: بنده سال ۵۰ در ذوب آهن اصفهان استخدام شده و بعد از تنها سه ماه به عنوان «مدیر» در این کارخانه فعالیت کردم.

محسن خادم عرب باغی ادامه داد: علی رغم این‌که بنده در بخش خصوصی درآمد بالا داشتم، به خاطر خدمت به مردم و دولت آقای روحانی همه چیز را زیر پا گذاشته، به ارس آمدم.

وی با بیان اینکه روز آمدن من به ارس، سازمان حقوق کارکنان را هم نداده بود، بیان کرد: امروز کسانی که می گویند منطقه آزاد ارس نسبت به چهار سال گذشته توسعه نیافته، دلشان چرکین و کدر است.

مدیرعامل سابق منطقه آزاد ارس در خصوص دلیل استعفایش نیز گفت: روزی که گفتند مناطق آزاد زیر نظر وزارت اقتصاد قرار می گیرد، تصمیم به استعفاء گرفتم و معتقدم برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده‌ مناطق آزاد و رفع نیازهای سرمایه گذاران، باید قوانین و شیوه‌نامه های ابلاغی مناطق آزاد بازنگری شود.

عرب باغی در خصوص زیرساخت های ایجاد شده در ارس گفت: راه های ارتباطی، شبکه‌ گاز، فاضلاب، مخابرات و … در طول این سال ها ایجاد شده است.

وی ادامه داد: شبی که شخصی از رسانه ملی گفت منطقه آزاد ارس منطقه قاچاق شده است، از همه چیز بریدم.

مدیرعامل سابق منطقه آزاد ارس با بیان اینکه‌ اینجا کسی بیکار نیست، بیان کرد: بیکار مفت خورهایی هستند که به کارخانه ها معرفی شدند.

محسن خادم عرب باغی در پایان خواستار حمایت همه از مدیرعامل جدید شد و گفت: بر اساس آموزه های دینی و احترام به رای مردم، نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس را می بخشم و بعد از  این هم سراغ یک کار خیر می روم.

  محسن نریمان (مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ارس)