به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر جعفر مهدی زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اهر گفت: بزودی بخش روان پزشکی با ۱۶ تخت فعال در بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر راه اندازی خواهد شد و بخش کودکان نیز در صورتی که امکانات فراهم شود، ساماندهی می شود.

وی در خصوص مشکلات سونوگرافی در شهرستان اهر نیز گفت: به دلیل هزینه کم سونوگرافی داخل بیمارستان، مراجعین زیادی به آن رجوع می کنند که پس از پذیرش اولویت های بیماران بستری، بیماران ارجاعی از خانه های بهداشت روستایی و سپس شهری، بقیه مراجعین را نیز در حد توان پذیرش می کنیم.

رئیس بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر ضمن اعلام اینکه تعداد اندک همکاران رادیولوژیست در مراکز درمانی باعث بروز مشکلاتی شده است، گفت: در ابتدای سال جاری، مشکلاتی در خصوص بخش سونوگرافی این بیمارستان وجو داشت که با حضور ۲۴ ساعته دکتر متعهد و با تجربه، این مشکلات برطرف شده و سونوگرافی بیمارستان در حال ارائه خدمات به بیماران می باشد.

دکتر مهدی زاده با اشاره به طرح گردشگران سلامت که با تلاش مسئولان شبکه بهداشت و درمان و مسئولان شهرستانی در برنامه های آتی قرار دارد، اظهار کرد: امیدواریم در آینده نزدیک، با خریداری و استقرار دستگاه MRI و خریداری دستگاه سی تی اسکن با کیفیت بهتر، راه اندازی کلینیک تخصصی، افزایش امکانات اورژانس جدید بیمارستان و چندین اقدام خدماتی دیگر که با تلاش های امام جمعه، نماینده مردم اهر و هریس، فرماندار، دکتر صومی و دکتر نیرپور در حال پیگیری است، گامهای موثری در بهبود خدمت رسانی به مردم منطقه ارسباران برداریم.

کلینیک تخصصی بیمارستان اهر یک طرح ملی است

رئیس بیمارستان باقرالعلوم (ع) شهرستان اهر با بیان اینکه کلینیک تخصصی بیمارستان باقرالعلوم (ع) شهرستان اهر یک طرح ملی است، گفت: با وجود کمبود اعتبارات، طرح های توسعه بیمارستان متوقف نمی شود و تکمیل کلینیک تخصصی کمک بزرگی به ارائه خدمات بهتر و سریع تر به بیماران خواهد کرد.

وی با اشاره به وجود برخی مشاغل ایجاد  کننده مزاحمت برای بیماران در اطراف این مجموعه، ابراز داشت: وظیفه ما ارائه خدمات درمانی به بیماران و ایجاد محیطی سالم و دور از آلودگی های بهداشتی و روانی است که متاسفانه برخی از مشاغل موجود ایجاد شده در اطراف بیمارستان، ما را از این هدف دور می کند که امیدواریم با مساعدت مسئولان ارشد شهرستانی و استانی شاهد انتقال آنان به مکانی دیگر باشیم.

دکتر جعفر مهدی زاده در خصوص رسانه ها نیز گفت: رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی، نقش مهمی در استقرار قانون و عدالت در جامعه  دارند و مانند تاباندن نور به نقاط تاریک جامعه، باعث نمایاندن کاستی ها میشوند که در همه موارد و مکان ها می توانند مثمر ثمر باشند.

رئیس بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر در پایان با بیان اینکه خبرنگاران و رسانه ها به عنوان چشمان بینای جامعه می توانند کاستی ها و نقایص را رصد کرده و نقاط مثبت را نیز به همان اندازه منعکس نمایند، گفت: تا جایی که بنده در این مسئولیت هستم، سعی خواهم کرد نقایص و ایرادات احتمالی مجموعه را شناسایی و تا حد توان آن ها را اصلاح کنیم که این امر به جز با کمک و یاری رسانه ها و همراهی مردم فهیم و با فرهنگ منطقه مقدور نخواهد بود.