به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، رمضان عبادی در گفت و گو با خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه تا این لحظه میزان بارش باران و برف در اهر به ۱۰.۴ میلی متر و ارتفاع برف به ۵ سانتی متر رسیده است، اظهار داشت: بر اساس پیش بینی ها و نقشه های پیش یابی، فعالیت سامانه بارشی در اهر تا پیش از ظهر فردا (دوشنبه) ادامه می یابد و بر همین اساس امشب بر شدت بارش ها در شهرستان اهر افزوده می شود.

وی با بیان اینکه میزان بارندگی ها از بامداد امروز تا بدین لحظه در اهر نزدیک به ۱۰ میلی متر است، گفت: تاکنون در ادامه فعالیت سامانه بارشی شاهد بارش بالای ۲۰ میلی متری برف و باران در این شهرستان بوده ایم.

رئیس اداره هواشناسی اهر از ورود سامانه بارشی نسبتاً ضعیف به شهرستان اهر از روز جمعه نیز خبر داد و بیان کرد: سامانه بارشی فعلی تا ظهر فردا فعالیت خواهد داشت و تا روز جمعه وضعیت جوی پایدار می شود ولی از روز جمعه با ورود سامانه بارشی جدید نسبتاً ضعیف هوای اهر تحت تاثیر قرار می گیرد.

عبادی در پایان با تاکید بر اینکه از فردا دمای هوای شهرستان اهر به زیر ۳ تا ۴ درجه سانتی گراد به زیر صفر می رسد، ابراز داشت: با توجه به اینکه کاهش دمای هوا توام با وزش باد خواهد بود، پیش بینی می شود که در گردنه ها و محورهای روستایی شهرستان اهر شاهد کولاک باشیم.