به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، بهمن عبدی در گفتگو با خبرنگاران گفت: کبدی ایران یکی از بهترین های جهان است و شهر تبریز نیز یکی از دو قطب اصلی و قدرتمند این رشته ورزشی در سطح کشور محسوب می شود که قهرمان های زیادی را به تیم ملی تحویل داده است.

وی ادامه داد: تیم شهرداری تبریز به نمایندگی از کشورمان عازم مسابقات جام باشگاه های آسیا در کشور پاکستان است که امیدواریم بتواند نماینده ای شایسته برای کشورمان و مجموعه شهرداری تبریز باشد.

قائم مقام سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: علیرغم مشکلات مالی شهرداری تبریز، تصمیم بر این شد که این تیم با حمایت شهرداری عازم مسابقات آسیایی لاهور شود و البته این اعزام دلایلی دارد که مهم ترین آن، استفاده از ظرفیت های این مسابقات آسیایی برای معرفی هرچه بهتر و بیشتر تبریز ۲۰۱۸ برای دیگر کشورها است.

عبدی افزود: شهر تبریز پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ است و ما باید شهرمان را که دارای جاذبه های تاریخی و فرهنگی و ظرفیت های بالای گردشگری است، به نحو مطلوب به مردمان دیگر کشورها معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم شهرداری تبریز در مسابقات سرکل کبدی جام باشگاه های آسیا سفیر شهر تبریز به شمار می آید و ما انتظار داریم که اعضای این تیم بتوانند ارزش ها، قابلیت ها و پیام های اخلاقی و فرهنگی شهرمان را به اعضای سایر تیم ها و شرکت کنندگان در مسابقات انتقال دهند.

قائم مقام سازمان ورزش شهرداری تبریز در پایان به توانمندی تیم و شانس کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات اشاره کرد و گفت: اغلب اعضای تیم سرکل کبدی شهرداری تبریز را نفرات بومی تشکیل می دهند و سرمربی و سرپرست تیم نیز از افراد متخصص و توانمند تبریزی هستند که ما انتظار داریم تواند در این مسابقات مقامی شایسته و در شان نام تبریز کسب کند.

گفتنی است قبل از ظهر امروز (۶ اسفند ۱۳۹۶)، تیم سرکل کبدی شهرداری تبریز با حضور بازیکنی از شهر اهرعازم لاهور پاکستان شد تا در رقابت های جام باشگاه های آسیا شرکت کند.