به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، ارسلان طهماسبی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه جشن ملی احسان و نیکوکاری هم زمان با سراسر کشور در شهرستان اهر نیز برگزار می شود، اظهار داشت: جشن ملی احسان و نیکوکاری از ۱۶ الی ۱۸ اسفند با همکاری آموزش و پرورش، انجمن اسلامی دانش آموزان، بسیج، صدا و سیما و کمیته امداد در اهر برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه امسال جشن احسان و نیکوکاری با شعار جوانه لبخند بکاریم برگزار خواهد شد، افزود: هدف از برگزاری جشن احسان و نیکوکاری این است که سنت حسنه احسان و نیکوکاری را گسترش و احیاء کنیم و همبستگی اجتماعی بین طبقات مختلف مردم را افزایش دهیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اهر همچنین گفت: تأمین مایحتاج خانواده های نیازمند در آستانه سال جدید از دیگر وظایف کمیته امداد امام خمینی (ره) می باشد.

طهماسبی از برپایی پایگاه های جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان در مدارس شهرستان اهر خبر داد و اظهار کرد: طبق هماهنگی هایی که با آموزش و پرورش اهر انجام داده ایم، پایگاه های جمع آوری هدایای دانش آموزان در مدارس شهرستان اهر برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پایگاه های کمیته امداد به جهت جمع آوری کمک های مردمی از پنج شنبه، ۱۷ اسفندماه در میادین اصلی شهر اهر برپا خواهد شد، گفت: علاوه بر این پایگاه ها، پایگاه‌ه یی در مساجد، مراکز نیکوکاری کمیته امداد و مصلای نماز جمعه اهر نیز دایر می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر اضافه کرد: تمامی هدایای جمع آوری شده در مدارس با نظر مدیران مدارس و مجموعه آموزش و پرورش اهر بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس توزیع می شود و کمک هایی که از طریق پایگاه های سطح شهر جمع آوری شده، بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد اهر توزیع می شود.

طهماسبی کاهش تعداد پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در جشن احسان و نیکوکاری در اهر را از سیاست های کلی کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: ۱۱۰ پایگاه در مدارس، ۴ پایگاه در سطح شهر اهر و مرکز نیکوکاری، مسجد امام حسین (ع) جاده کلیبر، مجتمع فرهنگی در منطقه سیدآباد و ساختمان کمیته امداد اهر آماده دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نوع دوست این شهرستان است.

وی ضمن درخواست از مردم شهرستان که در صورت امکان و مقدور بودن کمک های خود را به صورت نقدی پرداخت کنند، افزود: پرداخت نقدی کمک ها و مساعدت ها از سوی مردم ما را در تأمین نیازهای نیازمندان اولویت دار یاری می دهد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اهر در پایان تأکید کرد: خوشبختانه امسال با حمایت دولت و مجلس، مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد افزایش یافته که بخشی از مشکلات آنان را رفع نموده است.