به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، بیت الله عبدالهی در دیدار با خانواده شهید علی عباسقلیزاده گفت: پیام شهدا، ایستادگی و پایداری در راه نظام و حفظ آرمان‌ های والای انقلاب، نظام و رهبری است و ما وظیفه داریم برای نیل به اهداف شهدای گران قدر تمامی سعی و تلاش خود را به کار گیریم.

وی یادآور شد: ایثار و شهادت به عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی ترین مفاهیم الهی قرار دارد که شهدای گران قدر ما ضمن دست یابی به این سعادت عظیم، زمینه ساز سعادت و عزت سایر مردم ایران اسلامی شدند.

نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در پایان با ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده شهید گران قدر علی عباسقلیزاده، دعای خیر خانواده های معزز شاهد و ایثارگر را بدرقه راه این ملت و مسئولین دانست و گفت: موفقیت های امروز کشور مرهون جان فشانی ها و ایثارگری های شهدا و جانبازان است و مردم قدرشناس ما هرگز ایثارگری های این عزیزن را فراموش نخواهند کرد.

گفتنی است در سالگرد شهادت شهید علی عباسقلیزاده، نماینده مردم شهرستان اهر با همراهی امام جمعه، فرماندار، شهردار، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین شهرستانی با حضور در منزل این شهید بزرگوار، با خانواده وی دیدار کردند.