اجتماعی » اخبار استان آذربایجان شرقی
کد خبر : 19241
سه شنبه - 15 اسفند 1396 - 11:22

کشف ۷۶۰ هزار عدد مواد محترقه در تبریز / انهدام ۲ واحد کارگاه تولید مواد محترقه

جانشین فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از انهدام ۲ کارگاه تولید مواد محترقه و کشف ۷۶۰ هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری ۲ نفر متهم توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

کشف ۷۶۰ هزار عدد مواد محترقه در تبریز / انهدام ۲ واحد کارگاه تولید مواد محترقه

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سردار علی محمدی در گفتگو با خبرنگاران گفت: مأموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی از فعالیت ۲ کارگاه تولید مواد محترقه در شهرستان تبریز مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کارخود قرار دادند.

وی افزود: مأموران در یک عملیات غافلگیرانه به محل های اعلامی اعزام و در بازرسی از آنها، ۷۶۰ هزار عدد انواع مواد محترقه، ۱۰۰ کیلوگرم مواد اولیه و دستگاه های مربوطه را کشف و این ۲ محل را پلمپ کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همچنین گفت: در این زمینه ۲ متهم دستگیر و تحویل دستگاه قضائی شده است.

سردار محمدی به کشفیات مواد محترقه در استان نیز اشاره کرد و گفت: در طول سال ۹۶ به ویژه از ۶ ماهه دوم و ایام پایانی سال به دنبال افزایش فعالیت عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه، پلیس نیز به صورت ویژه و گسترده برخورد و مقابله با این افراد را در دستور کار قرار داده و در این راستا تعداد ۲ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۷۰۹ عدد انواع مواد محترقه کشف و ۱۲۰ متهم را دستگیر کرده است.

وی خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخر سال را هنجارشکنی ها و ایجاد مزاحمت برای مردم برشمرد و تاکید کرد: پلیس قطعا با افراد مخل نظم و امنیت برخورد کرده و اجازه نخواهد داد افرادی که با حرکات غلط و با هدف سودجویی امنیت مردم را به مخاطره می اندازند در استان فعالیت کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی در پایان گفت: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت افراد در این زمینه ها، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.