به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، طی مراسم با حضور غلامعلی ملامهدی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی و مسئولان شهرستانی حسین بگلری به عنوان رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر معرفی شد.

امام جمعه شهرستان اهر در این مراسم با اشاره به اینکه مدیران همواره باید مواضع رهبری را در کارهای خود مدنظر قرار دهند، اظهار داشت: مدیران تمامی دستگاه های اجرایی و به ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) باید مواردی همچون دلسوزی به محرومان، تعامل با مسئولین و پیروی از منویات مقام معظم رهبری را در تمامی امور مورد توجه قرار دهند.

آیت الله جواد حاجی زاده اخلاق نیکو را یکی از مهم ترین ویژگی های مدیران موفق دانست و گفت: در مدیریت دینی و اسلامی تعهد، دین داری و اخلاق در سرلوحه امور قرار دارند و در غیر این صورت با نقصان مواجه خواهیم شد.

وی ضمن تشکر از زحمات ارسلان طهماسبی، مدیر سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر، برای حسین بگلری، رئیس جدید این نهاد در اهر آرزوی موفقیت کرد.

مدیر سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر نیز در این جلسه تشکیل ستاد جهیزیه و تسهیل ازدواج جوانان را یکی از ابتکارات امام جمعه شهرستان اهر نامید و گفت: آیت الله حاجی زاده در بخش زکات و ستاد جهیزیه و تسهیل ازدواج جوانان زحمات فراوانی کشیدند که آثار خیر و برکات زیادی برای مددجویان و کسانی داشت.

ارسلان طهماسبی با ذکر اینکه هماهنگی عالی در کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر وجود دارد، عنوان داشت: از عمده ترین فعالیت های بنده در ۶ سال خدمت بنده می توانم به تعداد ۷۸۰ واحد منزل مددجویی، بیش از ۲۲۰۰ نفر تسهیلات اشتغال مددجویی، ۱۴۰۰ جهیزیه، تشکیل ستاد جهیزیه و تسهیل ازدواج جوانان اشاره کنم که این موارد بدون همکاری تمامی ادارات و ارگان های شهرستان اهر مقدور نبود.

حسین بگلری، رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر نیز ضمن تشکر ویژه از زحمات مدیر سابق این مجموعه اظهار کرد: امیدوارم در سایه توجهات الهی و یاری همکاران بتوانم در این مسئولیت خطیر که بر عهده بنده نهاده شده موفق و سربلند باشم.

غلامعلی ملامهدی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی در ادامه اظهار کرد: ارسلان طهماسبی، مدیر سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر یکی از مدیران موفق این مجموعه است که جزو مدیران نمونه آذربایجان شرقی نیز محسوب می شود و پس از ۶ سال خدمت در شهرستان اهر در شهرستان جلفا به خدمت مشغول خواهد شد.

زاهد محمودی، فرماندار شهرستان اهر نیز با بیان اینکه شهرستان اهر نیازمند توجه بیشتری از سوی مدیران استانی است، گفت: باید تلاش کنیم تا تمامی فعالیت های ما در راستای ایجاد اشتغال، کارآفرینی و خودکفا نمودن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) باشد که چون با خودکفا نمودن مددجویان سطح رفاه آنان نیز بالاتر می رود.

گفتنی است، حسین بگلری دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی دارای ۲۶ سال سابقه خدمتی می باشد که در ابتدا در شهرستان ورزقان کار خود را آغاز نموده و در ۲۰ سال پایانی خدمت خود به عنوان معاون امور اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر مشغول انجام وظیفه بوده است.