2024 / 03 / 08 | ۱۴۰۲ / ۱۲ / ۱۸

Ahar News Agency

اخبار ویژه
تبلیغات

برگزاری سومین دوره مسابقه هفت سین نوروزی در اهر خبر

برگزاری سومین دوره مسابقه هفت سین نوروزی در اهر خبر

هم زمان با نزدیک شدن به روزهای آغازین سال ۱۳۹۷ خورشیدی، سومین دوره مسابقه هفت سین پایگاه اینترنتی اهر خبر (اهر نیوز) با همکاری نمایندگی ایرانخودرو کاغذچی برگزار می گردد.

به منظور حفظ آئین و سنت های ایرانی و برای تشویق همشهریان و کاربران پایگاه خبری و تحلیلی اهرخبر (اهر نیوز)، در پاسداشت این سنت های تاریخی و فرهنگی ایران اسلامی، از همشهریان عزیز دعوت می شود، تصاویر تهیه شده از سفره های هفت سین نوروز ۱۳۹۷ را برای شرکت در این مسابقه ارسال نمایند.

مانند سال های گذشته، مسابقه هفت سین امسال نیز در کانال تلگرامی اهرخبر (اهر نیوز) که اکثر همشهریان عزیز نیز در آن حضور دارند، برگزار خواهد شد.

شرکت در مسابقه و نحوه رای گیری بسیار ساده تر از سال گذشته بوده و شرکت کنندگان گرامی به راحتی می توانند تا تعداد بی نهایت برای خود رأی (لایک) جمع آوری نمایند.

نحوه رای گیری در مسابقه به این صورت خواهد بود که تصویر سفره هر یک از شرکت کنندگان در کانال تلگرامی منتشر می شود و شرکت کنندگان می توانند از دوستان و آشنایان خود نیز دعوت کنند تا در رای گیری مذبور با ثبت رأی (لایک) شرکت کنند.

معیار تشخیص افراد برتر در این مسابقه بالاترین تعداد لایک برای هر تصویر خواهد بود و تعداد لایک هر سفره در پیام رسانه تلگرام ملاک انتخاب سفره های برگزیده اول تا سوم خواهد بود.

به نفر برتر این مسابقه سفره هفت سین ویژه نوروز ۱۳۹۶، ۱۵۰ هزار تومان، نفر دوم ۱۰۰ هزار تومان و نفر سوم نیز ۵۰ هزار تومان وجه نقد اهداء خواهد شد.

برای شرکت در این مسابقه می توانید تا تاریخ اول فروردین ۱۳۹۶، سه تصویر از زاویه های مختلف سفره هفت سین خود را به شماره ۰۹۹۰۴۰۰۹۰۴۴ یا آی دی زیر در تلگرام ارسال کنید تا بعد از بررسی در کانال منتشر گردد.

https://t.me/AharNewsAdmin

شرکت کنندگان تا پایان روز ششم فروردین ۱۳۹۶ فرصت دارند با درخواست از دوستان و آشنایان برای رأی دادن به تصویر سفره هفت سین خود، تعداد لایک را بالا برده و در مسابقه برگزیده شوند.

برای ورود به کانال تلگرام اهر خبر (اهر نیوز) کلیک کنید