به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ظهر روز یکشنبه با حضور بهمن آجری، رئیس اداره توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و بازرس ویژه وزیر ورزش در اداره کل ورزش و جوانان استان و فرماندار شهرستان اهر برگزار شد که طی آن حسن الهیارپور به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر معرفی گردید.

فرماندار شهرستان اهر در این مراسم با ذکر اینکه اداره ورزش و جوانان اهمیت فراوانی دارد، اظهار کرد: بیشتر جامعه امروز ما از جوانان تشکیل‌ شده و این امر توجه به بیش‌ از پیش به این قشر را هم ازلحاظ ورز و هم مسائل دیگر ضروری تر می سازد.

زاهد محمودی با اشاره به اینکه شهرستان اهر دارای ظرفیت فراوانی در زمینهٔ ورزش است، گفت: شهرستان اهر بیش از ۳۰ هیئت ورزشی فعال دارد که در برخی رشته ها قهرمانانی در سطوح ملی و جهانی فعالیت دارند.

وی حوزه ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید را دارای اهمیت خواند و عنوان داشت: با توجه به اینکه جوانان آینده کشور را می سازند و سلامتی آنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، دولت توجه ویژه‌ ای به امر ورزش و جوانان دارد و خواهد داشت.

فرماندار اهر با تأکید بر انسجام بخشی به هیأت های ورزشی، گفت: باید از افراد متخصص رشته های ورزشی در رأس هیأت ها استفاده کنیم و نباید به دلیل اینکه یک نفر صرفاً در اداره ای کارمند است را به مسئولیت یک هیأت ورزشی انتخاب کرد بلکه این امر تخصصی بوده و بایستی فرد انتخاب شده در آن صاحب عنوان و نظر باشد.

محمودی در پایان ضمن تشکر از زحمات جلیل علیجانپور، رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر برای حسن الهیارپور رئیس جدید آرزوی موفقیت کرد.

رئیس اداره توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم ضمن تشکر از فرماندار شهرستان اهر، اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان در هر شهرستان به حمایت دیگر ادارات، نهادها و به ویژه فرمانداری نیاز دارد تا بتواند به اهداف خود دست یابد.

بهمن آجری با اشاره به عملکرد خوب جلیل علیجانپور، رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر در مدت تصدی این مسئولیت از وی تشکر کرد و گفت: وی در طول تصدی مسئولیت اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر ضمن آشنایی با ورزشکاران و مسئولان، عملکرد خوبی داشتند که از وی تقدیر و تشکر می کنیم.

وی تصریح کرد: تمامی کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان بر اساس شایستگی و تخصص انتخاب و در پست های مدیریتی گمارده می شوند تا بتوانند در خدمت جوانان این کشور به خوبی انجام وظیفه نمایند.

رئیس اداره توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای حسن الهیارپور، رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر، عنوان داشت: وی فردی فعال، با انگیزه و از ورزشکاران شناخته شده استان می باشد و در پست های مدیریتی سایر شهرستان‌ ها نیز فعالیت داشته که می تواند برای ورزش شهرستان اهر نیز مفید واقع شود.