به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر مجید خدابخش با صدور احکامی، سرپرستان فرمانداری های مرند، هریس، عجب شیر و جلفا را منصوب کرد.

بر اساس احکام صادره از سوی استاندار آذربایجان شرقی، داود گرشاسبی به عنوان سرپرست فرمانداری مرند، علی محمودی به عنوان سرپرست فرمانداری هریس، عادل اصغرپور به عنوان سرپرست فرمانداری عجب شیر و صادق احمدی به عنوان سرپرست فرمانداری جلفا منصوب شدند.

داود گرشاسبی سرپرست فرمانداری مرند، متولد سال ۱۳۴۷ در خلخال و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی است و از جمله سوابق اجرایی او می‌توان به فرمانداری شهرستان‌های خداآفرین، سراب و جلفا اشاره کرد.

علی محمودی سرپرست فرمانداری هریس، متولد سال ۱۳۵۴ در تبریز و از کارشناسان حوزه اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی است که سابقه بخشداری در بخش های مرکزی شهرستان های هریس و جلفا را در کارنامه اجرایی خود دارد.

عادل اصغرپور سرپرست فرمانداری عجب شیر، دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی و از کارکنان باسابقه وزارت کشور است که پیش از این در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و حقوقی استانداری‌های تهران، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی خدمت کرده و پیش از این نیز معاون فرماندار و سرپرست فرمانداری مرند بود.

صادق احمدی سرپرست فرمانداری جلفا، متولد سال ۱۳۵۷در شاهین دژ، دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی و دارای سوابق اجرایی در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی بوده و پیش از این بخشدار مرکزی جلفا و معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار این شهرستان بوده است.