به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در جلسه شورای مسکن شهرستان اهر با اشاره به شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» که از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است، گفت: بایستی سعی و تلاشمان بر این باشد تا مصرف کالای ایرانی را فرهنگ سازی و نهادینه کنیم و تولیدکنندگان نیز با ارتقاء کیفیت کالاهای تولیدی اعتماد عمومی مردم را تقویت کنند.

وی با اشاره به سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) و افتتاح حساب امام راحل اظهار داشت: فعالیت و محرومیت‌ زدایی انجمن خیرین مسکن‌ ساز و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اهر قابل‌ تقدیر و ستودنی است.

فرماندار اهر در ادامه با بیان اینکه دستگاه های ذیربط مکلف اند تا مشکلات مسکن مهر شهید منتظری و کارگران را تعیین تکلیف کنند، گفت: پروژه‌ های مسکن مهر شهید منتظری و کارگران قرار بود تا پایان سال گذشته تعیین تکلیف شود ولی این امر تحقق نیافت که باید حق قانونی خریداران پایمال نشود.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه ارائه انشعابات رایگان به مساکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد طبق قوانین کشور لازم‌الاجرا بوده و دستگاه‌ ها حق تخطی از قانون را ندارند، ابراز داشت: اگر مشکلی در این زمینه وجود دارد در جلساتی بعدی که با حضور انجمن خیرین مسکن‌ ساز و دستگاه‌ های خدمات رسان برگزار می‌ شود مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

زاهد محمودی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی مصوبات شورای مسکن شهرستان اهر در سال گذشته باید پیگیری و اجرایی شود و هرگونه عذر و کم کاری در این زمینه قابل‌ قبول نخواهد بود.