به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، ابوالفضل روح اللهی در دیدار با فرماندار شهرستان اهر با تأکید بر اینکه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان ضمن تأمین سوخت داخل به صادرات سوخت به دیگر کشورها ورود پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نفت کوره از استان آذربایجان شرقی به کشور امارات و نفت گاز نیز به کشورهای عراق و جمهوری آذربایجان صادر می شود.

وی با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی از حیث تأمین، نگهداشت و توزیع فرآورده های نفتی وضعیت مطلوبی دارد، اظهار داشت: نفت سفید صرفاً در این منطقه و شهرستان توزیع می‌ شود که خوشبختانه در طول سال گذشته مشکل خاصی در این زمینه نداشتیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان افزود: علی رغم اینکه آذربایجان شرقی در خط دوم جبهه قاچاق سوخت در کشور قرار گرفته، در خصوص نفت سفید توانسته ایم صرفه‌جویی خوبی داشته باشیم.

روح اللهی در پایان با بیان اینکه برای بهینه‌ سازی مصرف سوخت، نفت کوره‌ ای را جمع‌ آوری کرده‌ ایم، گفت: خوشبختانه هر زمانی که نظام، انقلاب و مسئولان نیازی به حضور مردم داشتند، آن‌ ها بدون هیچ چشم‌ داشتی در عرصه‌ های مختلف حضور یافته و حال نیز خدا را شاکریم که آرامش در استان و شهرستان‌ ها حاکم است.