به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت الله جواد حاجی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته اهر با اشاره به پیروزی مقاومت در انتخابات پارلمانی لبنان اظهار داشت: مردم لبنان در انتخابات با انتخاب افراد اصلح که نشان گر هوشیاری و آگاهی ملت بود، ضمن تحکیم جبهه مقاومت و جزب الله، دلارهای آمریکا و عربستان سعودی را بی تاثیر کردند.

وی بابیان اینکه تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه محکوم است، افزود: سوریه با شکستن سکوت و پرتاب بیش از ۵۰ موشک به سمت رژیم غاصب اسرائیل پاسخ دندان شکنی داد و توانست در بین اسرائیلی ها دلهره ایجاد نماید.

امام جمعه اهر در ادامه به اهمیت خانواده در دین اسلام اشاره کرد و گفت: امروزه خانواده ها با آسیب های فضای مجازی مواجه هستند که علی رغم اینکه می تواند در زندگی منشا خیر و برکت باشد اما متاسفانه در استفاده از آن افراط و تفریط می شود.

حاجی زاده تاکید کرد: هدف مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی از راه اندازی شبکه های اجتماعی در فضای مجازی، تغییر فرهنگ ایرانی اسلامی ما است و در واقع این شبکه ها به سفارش دشمنان ایجاد می شود تا تغییراتی در فرهنگ ملت ایران ایجاد نمایند که به همین خاطر می گوییم فضای مجازی آسیب زا برای خانواده هاست.

وی به خروج آمریکا از توافق نامه بین المللی برجام نیز اشاره کرد و یادآور شد: همانطور که امام راحل فرموده اند، آمریکا شیطان بزرگ است و این شیطان همواره برای نظام و ملت ایران دام پهن کرده ولی تا به امروز هیچ گاه نتوانسته به هدف خود دست یابد.

امام جمعه اهر با تاکید بر اینکه آشکار ساختن غیرقابل اعتماد بودن آمریکا از دستاوردهای توافق نامه بین اللملی برجام بود، گفت: شاید برجام دستاوردهای دیگری داشته باشد اما در این میان آنچه که بیشتر دیده شد، بی اعتمادی به آمریکاست.

حاجی زاده، مبارزه با عهدشکنان و مستکبران عالم را از توصیه های دین اسلام برشمرد و گفت: آمریکا با سوء استفاده از برجام همواره برای زیر سوال بردن جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد اما خوشبختانه نتوانست و ترامپ که برجام را به دلایل واهی نقض کرد، نه تنها درس عبرتی بر همگان شد، بلکه نشان داد که نمی توان به آمریکایی ها اعتماد کرد.

خطیب نماز جمعه شهرستان اهر در پایان با ذکر این که در طول ۴۰ سال گذشته آمریکا هیچ غلطی علیه ملت ایران نتوانسته بکند و از این پس نیز نمی تواند، تصریح کرد: خروج آمریکا به انزوای سیاسی آمریکا منجر می شود و هرچند که به پایبندی اروپا به برجام اعتمادی نیست اما اگر اروپایی ها به برجام متعهد بوده و پایبند باشند، میان اروپا و آمریکااختلاف ایجاد خواهد شد.