حسین بگلری در گفتگو با خبرنگار اهر خبر (اهر نیوز) از جمع آوری و توزیع ۹ میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی بین مددجویان طی ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: طی ماه مبارک رمضان ۲۰۰۰ پرس غذا توسط خیرین آماده شده که در مساجد امیرالمؤمنین و حضرت امام خمینی (ره) پخش می شود.

وی همچنین افزود: ۴۰۰ بسته سبد غذایی در مرحله اول و ۶۰۰ بسته دیگر در مرحله دوم بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) طی ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اهر در ادامه به اجرای طرح اکرام ایتام پرداخت و ابراز داشت: برنامه ریزی مجموعه ما برای جذب ۳۰۰ حامی برای ۲۲۳ یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر در ماه مبارک رمضان است که در این راستا مجمع حامیان ایتام با هدف هر نفر یک حامی از هفته گذشته تشکیل شده است.

بیگلری اضافه کرد: اداره دارایی و سپاه پاسداران شهرستان اهر در این راه پیش قدم شده و فعالیت های خوبی آنجام داده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی همچنین به برخی کمک های بلاعوض این مجموعه برای نیازمندان اشاره کرد و عنوان داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر علاوه بر کمک های ذاتی و خدمات خود، به ۲۲۵ خانوار در نوبت که هنوز به دلیل تزریق نشدن اعتبارات امداد شهرستان مستمری دریافت نمی کنند، کمک های نقدی به نام کمک هزینه رمضان برای گذراندن ایام این ماه مبارک پرداخت می‌ کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر در ادامه با ذکر اینکه طی ماه مبارک رمضان ۱۰ میلیارد ریال وام خودکفایی از منابع بانکی و ۶۰۰ میلیون ریال وام از منابع صندوق امداد پرداخت خواهیم کرد، اظهار کرد: در کنار این مبالغ می توانیم به پرداخت یک میلیارد ریال وام قرض الحسنه نیز اشاره کنیم که این مبلغ تا پایان ماه مبارک رمضان به دو برابر افزایش خواهد یافت.

بیگلری با اشاره به اقدامات فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر در ماه مبارک رمضان نیز گفت: ما از تمام ظرفیت های خود برای امور فرهنگی و مذهبی در طی این ماه مبارک با برگزاری کلاس های روزانه قرآن برای کارکنان و مددجویان به تعداد ۶۰ نفر در روز و همچنین پاسخ به شبهات و سؤالات دینی در مرکز فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر استفاده کرده ایم.

وی همچنین به طرح مفتاح الجنه کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: بر اساس این طرح تمامی رؤسای ادارات و خیرین شهرستان به صورت دو اکیپ و همراهی مسئولان کمیته امداد اهر، در ماه مبارک رمضان روزانه با هشت خانوار نیازمند تحت پوشش دیدار و ضمن شنیدن مشکلات توسط مسئولین و دلجویی، هدایا و بسته های غذایی نیز تقدیم این عزیزان می کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر در پایان در خصوص جمع آوری زکات فطره گفت: کارکنان کمیته امداد و عاملین زکات با استقرار در تمامی مساجدی که در آن ها نماز عید سعید فطر برگزار می شود، به جمع آوری زکات فطره خواهند پرداخت که پیش بینی ما برای امسال ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.