به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، علی جهانگیری در کارگروه تخصصی لجستیک استان آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت توجه به نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای، گفت: باید از پتانسل ها و ظرفیت های استان به منظور نوسازی این ناوگان استفاده کرد.

وی اظهار کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای به کاهش کلی هزینه ها در این عرصه کمک خواهد کرد.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی همچنین از تدوین طرح راهبردی لجستیک استان خبر داد و گفت: این طرح به منظور انسجام بخشی به فعالیت های بخش حمل و نقل، لجستیک و انبارداری توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و با همکاری دیگر کارشناسان سازمان های مرتبط تدوین می شود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: برنامه عمل استان در این حوزه نباید  معطل مطالعات باشد و این طرح نیز باید در کمترین زمان ممکن تدوین و عملیاتی شود.

وی با اشاره به اعلام آمادگی سرمایه گذار برای اجرای پروژه راه آهن جلفا – اصلاندوز، گفت: انتظار می رود سازمان ها و نهاد های مرتبط با امر سرمایه گذاری تمامی فرایند های مورد نیاز را قبل از نشستن پشت میزهای مذاکره آماده کنند تا با دست پر در مقابل سرمایه گذاران حاضر شوند.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی حمایت در پایان از سرمایه گذاران را وظیفه تمامی مدیران دولتی دانست و افزود: انتظار می رود با تسهیل فرایند ها و همراهی با سرمایه گذاران این مسیر را برای آنها هموارتر کنیم.