به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، رضا استاد رحیمی در شورای اداری شهرستان اهر و آیین تودیع و معارفه معاون فرماندار و بخشدار بخش مرکزی اهر با تأکید بر این که تغییر و تحول در هر دستگاه، امری عادی و با هدف اصلاح امور صورت می گیرد، اظهار داشت: وزیر کشور برای هر حکمی که به استانداران، معاونین، فرمانداران و معاونین و بخشداران صادر می کند، زمان ۴ ساله مشخص می کند تا بعد از این مدت از مدیران جدید با ایده ها و انگیزه‌ های نو در مدیریت استفاده شود.

وی افزود: استانداری آذربایجان شرقی برای بررسی اوضاع و احوال و عملکرد فرمانداری های استان، بازرسان نامحسوس اعزام می کند و بر اساس بازرسی های انجام یافته عملکرد فرماندار شهرستان اهر قابل قبول بوده است که یقیناً این موفقیت بدون همکاری مدیران و تیم مدیریتی به دست نمی آمد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به خروج آمریکا از برجام نیز گفت: مشکل ایران و آمریکا ریشه ای است و اگر در این زمینه دولت را مقصر بشناسیم کمال نا انصافی است بلکه باید در برابر بدعهدی، عدم پایبندی به توافق بین المللی و فشار در حوزه های سیاسی، نظامی و … سیاست و اقداماتی اتخاذ شود که مقابل این گونه دشمنان و بدخواهان نظام کم نیاوریم.

استاد رحیمی اضافه کرد: توافق هسته ای به خوبی نشان داد که ایران اهل تعامل، صلح، پایبند به توافقات بین المللی است و حتی بر اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی نیز افزود اما دشمنان داخلی که عملاً آب در هاونگ دشمن می ریزند و از اتحاد، وفاق و وحدتی که باید در داخل کشور باشد، جلوگیری میکنند.

وی تأکید کرد: فرمایشات و توصیه های مقام معظم رهبری فصل الخطاب است و همه موظف هستیم تا حول محور ولایت فقیه و با تبعیت از مقام معظم رهبری حرکت کنیم و اکنون نیز برای عبور از مشکلات نیاز داریم تا در راهی قدم بگذاریم که اعتماد مردم به نظام و مسئولان بیشتر شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه از بین رفتن اعتماد و رضایت عمومی نتی ه‌این می‌شود که دشمنان با سوء استفاده از مسائل پیش آمده مردم را به اغتشاش تحریک کنند، تصریح کرد: در هر شرایطی نباید اجازه دهیم اعتماد مردم خدشه دار شود لذا دشمن از این طریق برای ضربه زدن استفاده می کند.

استاد رحیمی با بیان اینکه تخریب دولت به هر بهانه ای موفقیت آمیز نیست بلکه این حرکت بیشتر شبیه دشمن شاد کن است، ابراز داشت: وقتی مقام معظم رهبری واژه «نفوذ» را به کار بردند بدان معنی بود که اگر خدای ناکرده پای دشمن و نفوذی ها به میهن اسلامی باز شود آن وقت اصلاح طلب و اصول گرا نمی شناسد بلکه همانند سیل است که همه چیز را بر سر راه خود می برد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هر یک از فرمانداران، معاونین و بخشداران در صورتی‌ که محرز شود در حیطه وظایف خود عملکرد قابل‌ قبول ندارند و حتی کوتاهی هم کرده اند، بدون تعارف برکنار می شود، خاطرنشان کرد: قبول مسئولیت در شرایط فعلی کار آسانی نیست چرا که اگر مدیری نمی تواند فعالیت شبانه روزی داشته باشد، نباید از ابتدا مسئولیت را قبول کند و یا اگر قبول می کند بایستی سخت تلاش کند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی در پایان ابراز داشت: بعضاً که پیگیر فعالیت نماینده مردم اهر و هریس هستم می‌بینم هر روز در منطقه ای از شهرستان ها حضور دارد که حداقل باید قدردان پیگیری های تاصیرگذار وی باشیم.