علی حسن زاده در گفتگو با خبرنگار اهر خبر (اهر نیوز)، اضهار کرد: با توجه به اینکه مقرر شده ملاقات مردمی فرماندار شهرستان اهر نتیجه بخش باشد، این دیدار ها با شهروندان تخصصی تر و هدفمند تر از گذشته خواهد بود.

وی با بیان اینکه ملاقات های عمومی فرماندار شهرستان هدفمند و با برنامه ای جدید برگزار می شود، گفت: در راستای تکریم حقوق شهروندی و نتیجه بخش بودن برای شهروندان، هر هفته دیدار مردمی فرماندار شهرستان اهر با حضور چند تن از مسئولان شهرستانی برگزار خواهد شد که مردم به تناسب مشکلات خود مراجعه کنند.

معاون فرماندار اهر با ذکر اینکه ملاقات مردمی فرماندار روز چهارشنبه این هفته از ساعت ۱۰ الی ۱۲ قبل از ظهر برگزار خواهد شد، عنوان داشت: برای بررسی بهتر و دقیق تر مسائل و مشکلات مردم عزیز شهرستان اهر، این هفته شهردار، رئیس جهاد کشاورزی و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه فرماندار اهر خواهند بود تا به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

حسن زاده در پایان ابراز کرد: روند حضور مسئولان شهرستانی در ملاقات عمومی فرماندار شهرستان اهر در هفته‌پ های آینده نیز ادامه خواهد یافت که شهروندان عزیز می توانند به تناسب حضور مسئولان جهت طرح مسائل و مشکلات خود حاضر شوند.