به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به پرونده پزشک تبریزی اظهار داشت: حکم قصاص برای پزشک تبریزی در دادگاه کیفری یک صادر شده ولی رای به دیوان عالی کشور رفته است که منتظر این هستیم تا دیوان عالی نظر خود را صادر کند.

وی با اعلام اینکه دو نفر در این پرونده کشته شده، حکم دو قصاص داده شده است، افزود: یک جریان دیگر هم در این پرونده وجود داشت که با ارائه رای نهایی ابعاد مختلف رای رسانه‌ای خواهد شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرق در پایان با اشاره به اینکه قرص برنجی که در پرونده پزشک تبریزی بود با انکار متهم روبرو شده بود ولی با آزمایش اثبات شد، خاطرنشان کرد: شبهه ای در قرص ایجاد شده بود که چگونه با وجود خطرناک بودن این قرص حتی متصدیان آزمایشگاه از چند متری به آن نزدیک نمی شدند، آن خانواده متوجه بوی نامطبوع قرص نشدند ولی در نهایت به دادگاه محرز شد قرص برنج و یا مشتقاتی از این قرص در غذاها استفاده شده بود.

گفتنی است ایام سوگواری حضرت اباعبدالله (ع) در سال گذشته بود که خبری مبنی بر مرگ همسر و مادربزرگ یک پزشک در تبریز آن‌ هم به دلیل مصرف «غذای نذری مسموم» در رسانه ها منتشر و به سرعت دهان به دهان چرخید.

شایعات زیادی نیز در این بین ساخته و در فضای مجازی منتشر شد و البته عده‌ای سودجو نیز سعی کردند تا از این فرصت برای بدبین کردن مردم به نذری‌ها و مراسم‌ این ایام استفاده کنند تا شاید بتوانند از این طریق حضور مردم در این برنامه ها را کمرنگ کنند.

رسانه های خارجی و ضدانقلاب نیز بیکار نماندند و با تیتر کردن «مسمومیت با غذای نذری»، سعی در بدبین کردن مردم به مراسم ایام محرم داشتند.

«علیرضا – ص» پزشکی است که به دلیل تجویز صدای شجریان برای درمان بیماران همچنین خوش‌خط بودن شهرت دارد.