به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت الله جواد حاجی زاده در دیدار با والدین معظم شهدای دستگاه قضائی که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، سیره و منش شهید بهشتی را الگویی برای دستگاه قضائی خواند و گفت: شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفای نظام و انقلاب، نقاب را از چهره منافقین کنار زد و حقانیت تفکر آن شهید والامقام را به اثبات رساند.

وی با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگران و تقدیر از صبر و مقاومت والدین معظم آنان، خاطرنشان کرد: شهدا با بصیرت و درک درست در راه حفظ آرمان ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همه هستی خود گذشتند و به لقاء الله پیوستند.

گفتنی است به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه، آیت الله جواد حاجی زاده، امام جمعه شهرستان اهر با همراهی حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نظری، رئیس دادگستری شهرستان اهر با والدین معظم شهدای دستگاه قضائی این شهرستان ملاقات و با آنان گفتگو کردند.

در این آئین معنوی که احمد ابراهیمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رحیم عبداللهی، دادستان شهرستان اهر نیز حضور داشتند، با اهدای لوح سپاس از استقامت و بردباری والدین معظم شهید «عباس بابائی» تجلیل شد.