به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، در این مراسم با تقدیر از حامد همتی، مسئول سابق بسیج اساتید، دکتر نادر اسدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به عنوان مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان اهر معرفی شد.

رئیس سازمان بسیج اساتید آذربایجان شرقی با تأکید بر نقش مهم کانون بسیج اساتید در دانشگاه ها بر تلاش مضاعف بر تحقق منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه ها یادآور شد.

دکتر مسلم اورنگی بااشاره به اینکه شهدای ۸ سال دفاع مقدس و ایثارگران در آن روزها با ایثارگری و از جان گذشتگی کشور ما را سرافراز کردند گفت: امروز نیز در دانشگاه ها، کانون های بسیج اساتید به عنوان کانونهای مبارزه با جنگ نرم دشمنان باید مورد توجه قرار گیرد و اساتید بسیجی با اهتمام ویژه با تکیه بر قدرت ایمان و تقوی در ترویج فرهنگ غنی اسلامی و جذب جوانان به مسائل معنوی و دینی و ارائه راهکارهای علمی و عملی در مقابله با جنگ نرم تلاش مضاعف نمایند.

در ادامه این جلسه فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز با تأکید بر نقش مهم بسیج اساتید دانشگاه ها بر همکاری و همراهی بیشتر در جهت تقویت و توسعه این تشکل مهم دانشگاهی تأکید کرد.

سرهنگ پاسدار ایمانی، با قدردانی از مسئول سابق بسیج اساتید اظهار امیدواری کرد، با خضور مسئول جدید کانون بسیج اساتید و ارائه برنامه های متنوع روز به روز شاهد رشد و بالندگی این نهاد مقدس در تمامی عرصه ها، خاصه عرصه علم و فرهنگ باشیم.

در پایان این مراسم با قدردانی از حامد همتی مسئول سابق بسیج اساتید، حکم مسئولیت کانون بسیج اساتید شهرستان اهر به دکتر نادر اسدی اعطاء شد.