به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نظری در جمع اعضای شورای اداری و شورای تأمین شهرستان اهر ضمن تبریک دهه مبارک کرامت گفت: دادگستری شهرستان اهر طی سال گذشته در مقایسه با عملکرد دادگستری سایر شهرستان های آذربایجان شرقی بر مبنای آمار و عملکرد و اجرای برنامه های ابلاغی عملکرد موفقی داشته و در حوزه های قضائی استان رتبه برتر را کسب کرده است که این موفقیت با تلاش مجموعه قضایی و وحدت و اسنجام مسئولان ادارات، نهاد ها و ارگان های شهرستان محقق شده است.

وی افزود: فرصت خدمت گذاری که به مسئولان در شهرستان ها رسیده است، به برکت خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که امیدواریم این وظیفه سنگین خدمت گذاری به مردم و حفاظت از دستاورد های نظام را با موفقیت انجام دهیم تا شرمنده ولایت فقیه، شهداء و مردم نباشیم.

رئیس دادگستری اهر در ادامه گفت: طی سال ۱۳۹۶ در شهرستان اهر به بیش از ۳۱ هزار فقره پرونده قضائی در دادگستری، دادسرا، شوراهای حل اختلاف و دادگاه ها رسیدگی شده که اکثر این پرونده ها مورد رسیدگی قرار گرفته و رأی آنها صادر و به اجرای احکام مدنی و کیفری ارجاع داده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین نظری در ادامه گفت: دادگستری شهرستان اهر در سال ۹۶ توانست تعداد پرونده های ورودی را ۲ هزار فقره کاهش دهد که نشان از فعالیت این مجموعه در بحث پیشگیری از وقوع جرائم و برخورد قاطع بود.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه که در سال های اخیر گریبانگیر مردم و نظام شده است، خاطرنشان کرد: مردم در جنگ تحمیلی هشت ساله اجازه ندادند سودجویان به اهداف خود برسند و با قناعت و استفاده صحیح به کنترل اوضاع کمک فراوانی کردند که امروزه نیز نباید اجازه داد دشمنان نظام و انقلاب با توطئه های کور خود به مردم ایران اسلامی فشار بیاورند.

رئیس دادگستری شهرستان اهر در پایان خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم را از وظایف مسئولان دانست و گفت: بهترین عبادت، خدمت به خلق الله است و امیدواریم مسئولان در هر مقام و مرتبه ای که هستند برای مردم خدمتگزار خوبی باشند.