به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، علی حسن زاده در گفتگو با خبرنگاران بر لزوم همکاری تمامی دستگاه ها در احداث شهرک صنفی شهرستان اهر تاکید کرد و گفت: مشاغل مزاحم در داخل شهر یکی از علل نارضایتی مردم و اصناف و کسبه از مسئولان است و اغلب مردم در زمان استراحت از فعالیت مشاغل مزاحم و صداهای ناهنجار آن ها اعلام نارضایتی می کنند که هدف اصلی از ایجاد شهرک صنفی انتقال مشاغل مزاحم داخل شهر به این شهرک می باشد.

وی افزود: تا کنون پنج جلسه در ارتباط با حل مشکل شهرک صنفی با اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف و شهرک صنفی برگزار کرده ایم تا علاوه بر انتقال مشاغل مزاحم به خارج از شهر، پاسخ مثبتی برای درخواست ها و مطالبات مردم نیز باشد.

معاون فرماندار شهرستان اهر با بیان اینکه این شهرک صنفی از مدت ها پیش تصویب شده اما تاکنون برای تکمیل آن اقدام قابل توجهی صورت نگرفته بود، گفت: با پیگیری هایی که انجام داده ایم قرار بر این شد تا روند احداث شهرک صنفی مجدداً آغاز شود و در صورتی که با این وضعیت باقی بماند بایستی مجدداً نسبت به اخذ مجوزها که مستلزم زمان و هزینه فراوانی است اقدام گردد.

حسن زاده همچنین در پایان تاکید کرد: دستگاه های خدمات رسان از جمله آب، برق، گاز و مخابرات مکلف اند تا به شهرک صنفی خدمات زیربنایی را ارائه دهند تا مشکلی در ارائه خدمات به این شهرک در آینده وجود نداشته باشد.