به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر مجید خدابخش در نشست ستاد سیاست گذاری و برنامه ریزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد، گفت: تبیین و تشریح خدمات و دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی گام موثر و ضروری برای مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی با اشاره به لزوم وحدت و همدلی همه نیروهای کشور، بر تبیین و تشریح دستاوردهای نظام در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد و اظهار داشت: هرچند در تصمیم گیری های کشور اشکال هایی وجود دارد و این اشکالات نیز در همه دوره ها وجود داشته، اما در مقابل هجمه های دشمن باید اختلاف ها را کنار گذاشته و اتحاد و انسجام داشته باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اثرگذاری رسانه های گروهی به ویژه صداوسیما در تحقق این مهم، خاطرنشان کرد: باید این نکته تبیین شود که کشور با وجود کارشکنی ها و سنگ اندازی های دشمنان، هرگز در مسیر توسعه و پیشرفت متوقف نشده است.

دکتر مجید خدابخش در پایان خاطرنشان کرد: همه به خوبی واقفند که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشور پله های ترقی را یکی پس از دیگری پیموده و آینده روشنی در انتظار ملت ایران است.