به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا از ساعت ۱۱:۳۰ امروز (دوشنبه – به وقت ایران) در سالن گور آمونگروگوی اندونزی به مصاف بانک بیروت رفت که شاگردان حمید بی غم در پایان این بازی به برتری ۳ بر یک رسیدند.

گفتنی است در این بازی مرتضی عزتی (۲ گل) و فرهاد فخیم برای مس و مهدی جاوید برای بانک بیروت گلزنی کردند.

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با این برتری دارای ۹ امتیاز شد و به عنوان صدرنشین گروه D به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا صعود کرد که در این دور باید به مصاف تیم دوم گروه C برود.

همچنین بانک بیروت نیز با شش امتیاز به عنوان تیم دوم به جمع هشت تیم پایانی رقابت ها رسید و در این مرحله مقابل تیم نخست گروه C که به احتمال قوی چونبوری تایلند، مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها خواهد بود، صف آرایی می کند.

بر اساس گزارش های قبلی، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان به عنوان نماینده ایران در گروه D مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا با تیم های بانک بیروت، AGMK ازبکستان و سیپر تاجیکستان هم گروه بود که در بازی اول مقابل سیپرتاجیکستان قرار گرفت و توانست این تیم را با نتیجه ۹بر ۲ شکست دهد و در بازی دوم نیز مقابل تیم AGMK ازبکستان قرار گرفت و توانست این تیم را هم با نتیجه ۹ بر یک شکست دهد و صعود خود را به مرحله بعد رقابتها قطعی کند.

مرحله گروهی مسابقات از ساعت ۱۵:۳۰ امروز با برگزاری دیدارهای گروه C بازی ها به پایان می‌رسد تا مس سونگون و بانک بیروت، حریفان خود را در مرحله بعدی بشناسند و بازی های مرحله یک چهارم پایانی نیز روز چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.