به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، فاز اول طرح هادی روستای چشمه وزان شهرستان اهر با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور، نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان اهر افتتاح شد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اهر در حاشیه این مراسم با بیان اینکه این پروژه از محل اعتبارات استانی اجرا شده است، اظهار داشت: پروژه طرح هادی روستای چشمه وزان با اعتبار ۴۴۰ میلیون تومان عملیاتی شده است که تا به امروز برای فاز نخست آن ۲۱۰ میلیون تومان از اعتبارات پروژه تخصیص یافته است.

هادی رحیمی افزود: اجرای سنگ فرش در یک هزار و ۱۵۰ مترمربع، پیاده روسازی در ۵۵۰ مترمربع، جداره سازی خشتی با کاه گلی و ترکیب سیمان به طول ۵۴۰ مترمربع، سنگ هزاره در ۱۵۰ مترمربع و پیرنشین را از جمله اقدامات انجام یافته در فاز نخست طرح هادی روستای چشمه وزان شهرستان اهر می باشند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان اهر در پایان با اعلام اینکه فاز دوم طرح هادی روستای چشمه وزان شهرستان اهر تا ۲ ماه آینده به بهره برداری می رسد، گفت: در فاز دوم طرح هادی روستای چشمه وزان شهرستان اهر، ۳۲۰۰ مترمربع از معابر این روستا آسفالت ریزی خواهد شد.