به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر شهریار ممی خانی در آیین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از زحمات یک سال اخیر خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان های اهر و هریس با اعلام اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه در توسعه و آبادانی و آگاهی بخشی هر منطقه و شهرها نقش بسزایی دارند، گفت: معمولاً موفقیت افراد در عرصه های مختلف مقطعی است اما درخشش و موفقیت خبرنگاران تنها محدود به مقطع خاص نمی شود.

وی افزود: فعالیت خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان های اهر و هریس در بین سایر شهرستان های آذربایجان شرقی زبان زد خاص و عام است که در بین پایگاه های خبری و خبرگزاری ها بیشترین اخبار مربوط به این شهرستان ها می باشد.

خبرنگاران فعالیت موسسات خیریه را رصد کنند

مدیرعامل مؤسسه خیریه طهور شهرستان اهر نیز در این مراسم با اشاره به اینکه خبرنگاران باید نترس، شجاع، سیاس و باهوش بوده و در عین حال صداقت را مدنظر قرار دهند، اظهار کرد: از خبرنگاران و اصحاب رسانه انتظار می رود مؤسسات خیریه را رصد کرده و بر نحوه درآمد و هزینه کرد آنها نظارت داشته باشند.

مرتضی شهبازیان اضافه کرد: مرکز توانبخشی معلولین ذهنی و جسمی بالای ۱۴ سال پسران طهور شهرستان اهر را زمانی تحویل گرفتیم که دید عموم مردم به این مرکز منفی بود.

وی با قدردانی از زحمات کارکنان مرکز توانبخشی معلولین ذهنی و جسمی بالای ۱۴ سال پسران طهور، گفت: برای ما برای نشاط و شادابی معلولین ذهنی و جسمی این مرکز مهم می باشد که در سال گذشته بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه فرهنگی برگزار کرده ایم.

مدیرعامل مؤسسه خیریه طهور اهر تصریح کرد: با آن که ساختمان مرکز توانبخشی معلولین ذهنی و جسمی بالای ۱۴ سال پسران طهور استیجاری است اما برای رفع نواقصات این ساختمان بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کرده ایم و هدفمان این بود تا معلولان در رفاه باشند.

شهبازیان خاطرنشان کرد: با گذشت ۴ ماه از سالجاری هنوز یارانه معلولین ذهنی و جسمی که در این مرکز نگهداری می شوند را دریافت نکرده ایم.

وی با اشاره به بازدید رئیس سازمان بهزیستی کشور از این مجموعه نیز گفت: رئیس سازمان بهزیستی کشور با یکبار بازدید از این مرکز از اقدامات مؤسسه حمایت می کنند اما متاسفانه در شهر خودمان از ما حمایت نمی شود.

مدیرعامل مؤسسه خیریه طهور شهرستان اهر در پایان خطاب به خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان های اهر و هریس، بیان داشت: از اصحاب رسانه درخواست داریم ضمن حمایت از مرکز توانبخشی معلولین ذهنی و جسمی بالای ۱۴ سال پسران طهور، برای جذب خیران در راستای تأمین نیازهای معلولان نیز یاور ما باشند.