به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت الله جواد حاجی زاده در نشست صمیمی خبرنگاران و اصحاب رسانه اهر با مسئولان ارشد شهرستان با تاکید بر اینکه خبرنگاران مبلغان جامعه هستند و از طریق رسانه ها اسلام، نظام و دولت را تبلیغ می کنند، گفت: بایستی خبرنگاران در اخبار خود وحدت آفرینی کرده و به جامعه امید تزریق کنند و در عین حال که عملکرد دولت را نقد می کنند نباید اجازه دهند دولت تضعیف شود و یا در نقدهایشان سیاه نمایی کنند.

وی افزود: متأسفانه برخی از خبرنگاران به گونه ای قلم فرسایی می کنند که انگار انقلاب اسلامی تا به حال دستاوردی نداشته است.

امام جمعه اهر بر لزوم قلم فرسایی در جهت تقویت دولت از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه تأکید کرد و گفت: همان هایی که غرق در مشکلات اقتصادی هستند و بدهی هایشان سر به فلک کشیده، در کمال بی شرمی برای ملت ایران نسخه می پیچند و می خواهند ملت را از نظام جدا کنند که در این میان خبرنگاران بایستی برای مردم آگاه سازی کنند.

آیت الله حاجی زاده ادامه داد: انتقاد منصفانه و مشوقانه در واقع امر به معروف و نهی از منکر است که بر این اساس از مسئولان نظام و دولت انتظار داریم نقدپذیر باشند تا کاستی های مجموعه خود را جبران نمایند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه استکبار جهانی سخت تلاش می کند تا ملت را از نظام اسلامی و دولت جدا کرده و در جامعه دو قطبی ایجاد کند، ابراز داشت: دشمنان سعی می کنند تا به مردم القاء کنند که نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد است که در اینجا خبرنگاران و رسانه ها باید با این هدف دشمنان نظام و انقلاب مقابله کنند.