به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، صمد علی اکبرزاده اهری در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال و همکار شهرداری اهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، اظهار داشت: تاکنون با همت شهردار و شورا حدود ۱۵ میلیارد تومان از بدهی های شهرداری اهر پرداخت شده است و توانسته ایم تا حدودی وضعیت شهرداری اهر سر و سامان دهیم.

وی با اشاره به اینکه اگر هدف حل مشکلات شهر و شهروندان است، بایستی شفاف سازی صورت بگیرد که به لطف خدا صداقت در گفتار و عمل را پیش گرفته ایم، تصریح کرد: از خبرنگاران و اصحاب رسانه همان طور که انتظار داریم مشکلات و نارسایی ها را به ما گوش زد کنند؛ می‌خواهیم در این شرایط کمک حال شورا و شهردار باشند تا بتوانیم خدمات مطلوب تری به مردم اهر ارائه دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر در ادامه با بیان اینکه بخش عمده ای از توسعه و اصلاح جامعه منوط به خبرنگاران و اصحاب رسانه است، ادامه داد: خبرنگاران چشمان همیشه بیدار جامعه هستند و در این راه سختی های بسیاری را تحمل می کنند و در این راه پر پیچ و خم، انواع تهدیدها، تهمت ها و افترا را تحمل کرده اند.

علی اکبرزاده اهری خاطرنشان کرد: خوشبختانه خبرنگاران شهرستان اهر به دنبال حاشیه سازی نیستند ولی در برخی شهرها این اقدام را مشاهده می کنیم که این امر نشان می دهد خبرنگاران اهر بیش از هر کسی دلسوز منافع شهرستان هستند.

وی در ادامه سخنان خود ضمن اینکه از خبرنگاران خواست تا با اخبار خود امید را در جامعه زنده کنند، گفت: خبرنگاران، روزنامه نگاران و اصحاب رسانه شهرستان اهر علی رغم کمبودها و مشکلاتی که دارند شبانه روز برای اعتلای نام اهر تلاش می کنند و بی احترامی به این قشر در واقع بی احترامی به جامعه است.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر همچنین اضافه کرد: انعکاس دقیق اخبار، انتقاد سازنده، کمبودها و نارسایی های شهرستان و مسئولین توفیق الهی است و باعث می شود تا مسئولی که سهواً مرتکب خطایی شده، خطای خود را جبران کند.

صمد علی اکبرزاده اهری در پایان گفت: اعضای شورای شهر اهر و شهردار از ابتدا با خود عهد بسته اند تا حد توان برای رفع مشکلات شهر و شهروندان تلاش کنند.