به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مهندس کمال امید در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری اهر که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، ضمن اعلام اینکه برای خدمت گزاری به مردم نباید تعلل کرد، گفت: شهرداری اهر علی رغم اینکه نهادی غیردولتی است و طی سال های گذشته و حال نیز با مشکلات مالی مواجه بوده، ولی از خدمات رسانی به مردم دریغ نکرده و نخواهد کرد.

وی با ذکر اینکه آسفالت ریزی ۴۰۰۰ تن در نقاط مختلف شهر اهر علی رغم مشکلات و کمبود منابع مالی اقدام ارزشمندی بود، گفت: شان مردم اهر بیش از این ها می باشد و این پروژه هایی که امروز افتتاح می شوند، کمترین کاری بود که می توانستیم انجام دهیم.

شهردار اهر در ادامه اظهار داشت: پارک ولایت در سال ۹۱ کلنگ زنی شده بود و از زمان کلنگ زنی تا قبل از شروع مجدد تکمیل پروژه تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

مهندس امید با اشاره به اینکه برای گرامیداشت یاد و خاطره کشته شدگان زلزله سال ۹۱، المان زلزله در این پارک احداث شده است، افزود: فاز نخست پارک ولایت در وسعت ۵ هکتار و با هزینه کرد ۱.۵ میلیارد تومان آماده شده است که با تکمیل فازهای بعدی، وسعت این پارک به ۱۷ هکتار خواهد رسید.

وی از تجهیز پارک ولایت به امکانات و تجهیزات مورد نیاز مردم اهر و مسافران در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: شهرداری اهر برای اجرای فازهای بعدی پارک ولایت مصمم است چرا که تکمیل این پارک به لحاظ موقعیت و قرار گرفتن در مسیر گردشگری، می تواند در جذب مسافران و گردشگران موثر واقع شود.

شهردار اهر در پایان همچنین با بیان اینکه زیرساخت ها برای ایجاد محل دائمی بازارچه صنایع دستی در پارک ولایت آماده شده است، گفت: هر کسی که علاقه مند باشد تا در پارک ولایت کسب و کار در حوزه صنایع دستی یا غیره راه اندازی کند، شهرداری اهر آماده همکاری است و زیرساخت ها را فراهم می کند.