به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آئین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی و تجلیل از دستگاه ها و مدیران منتخب استان با حضور استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

در این آئین، مدیران و دستگاه های منتخب استان که براساس شاخص های عمومی و اختصاصی موفق به کسب بیشترین امتیاز در جشنواره شهید رجایی شده بودند مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی، شرکت آب و فاضلاب شهری استان، اداره کل بیمه سلامت، اداره کل امور مالیاتی، اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل راه و شهرسازی استان به عنوان دستگاه‌های منتخب معرفی و از مدیران آنها تجلیل شد.

همچنین در بخش شاخص های اختصاصی نیز ادارات کل امور اقتصادی و دارایی، بهزیستی و امور عشایر استان به عنوان دستگاه های برتر معرفی شدند.

ادارات کل دامپزشکی و زندان های استان و شرکت برق منطقه ای آذربایجان نیز در بخش شاخص های عمومی به عنوان دستگاه های برتر شناخته شدند.

گفتنی است ادارات کل گمرک تبریز، پست و فرودگاه‌های استان و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز به عنوان دستگاه‌پ های اجرایی دارای خدمات برتر معرفی شدند.

ادارات کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و شرکت توزیع نیروی برق تبریز هم بیشترین رشد امتیاز را نسبت به سال گذشته کسب کردند.