به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر مجید خدابخش درگذشت مهندس سید رضا مقیمی اصل، بنیان گذار فقید شرکت مهر اصل (مالک معدن مس انرد اهر) و کارآفرین نمونه ملی را تسلیت گفت.

متن این پیام که ساعتی پیش منتشر شد به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی و اندوهبار بزرگمرد صنعت ایران، آقای حاج سید رضا مقیمی اصل موجب تالم و تاثر فراوان شد.

عمر بابرکت و سرشار از اراده و تلاش، گام های مستحکم و مجاهدت های کم نظیر در عشق به میهن و نیت خیر و خالصانه برای خدمت به مردم، تنها گوشه ای از برگ های زرین زندگینامه این مرد بزرگ محسوب می شود.

بی شک فقدان این شخصیت ممتاز، ضایعه ای جبران ناپذیر برای جامعه صنعت و تولید آذربایجان به شمار می رود. او به واقع شهید جاودانه عرصه تولید و صنعت است.

نام و یاد سید رضا مقیمی اصل به واسطه عشق ناتمام او به ساختن و آفریدن و شوق بی پایان او به تلاش و خدمت، در کتاب افتخارات آذربایجان برای همیشه ماندگار خواهد بود.

امروز همه آشنایان، دوستداران و علاقه مندان این شخصیت ارزنده به ویژه کسانی که از سفره با برکت تولید و کارآفرینی او نان آور خانه خویش بودند داغدار و مصیبت زده اند.

اینجانب با ادای احترام به روح بلند این بزرگمرد وارسته، از صمیم قلب، فقدان جانکاه او را به مردم شریف استان و کلیه بازماندگان به ویژه همسر و فرزندان محترمش تسلیت گفته و ادامه راه مقدس و خداپسندانه او را آرزو می کنم.

یادش گرامی و راهش پررهرو

مجید خدابخش
استاندار آذربایجان شرقی