به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حسین بگلری در جمع خبرنگاران از برپایی ۲ پایگاه جمع آوری کمک های مردمی هم زمان با جشن عاطفه ها در نقاط پرتردد شهر اهر خبر داد و گفت: طی سال گذشته در جشن عاطفه ها ۱۸۰ میلیون تومان کمک مالی توسط مردم شهرستان اهر جمع آوری شد و امسال نیز پیش بینی می کنیم کمک های نقدی و غیر نقدی به ارزش ۲۴۰ میلیون تومان جمع آوری و در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه مرحله اول جشن عاطفه ها با برپایی پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی و فرهنگی و اطلاع رسانی در حال برگزاری است، اظهار کرد: جشن عاطفه ها از جمله جشن هایی است که کمیته امداد هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس طی دو مرحله برگزار می کند و امسال نیز کمیته امداد شعار جشن عاطفه ها را “مهر در مهر همبستگی” انتخاب کرده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان اهر همچنین افزود: جشن عاطفه ها فقط این نیست که کمک های مردمی جمع آوری و به دست نیازمندان برسد، بلکه اصلی ترین هدف کمیته امداد از برگزاری مراسمات، جشن ها و آیین های این چنینی، تقویت و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری است.

بگلری در ادامه با قدردانی از حمایت های دستگاه های اجرایی، نهادهای انقلابی و رسانه های شهرستان اهر در برگزاری جشن عاطفه ها، گفت: بسیاری از نهادها همسو با کمیته امداد و دستگاه های دولتی و خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اهر در برگزاری جشن عاطفه ها حمایت و همکاری بی بدیلی داشته اند که از حمایت های آنان تشکر و قدردانی می کنیم.

وی گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اهر مقرر شده به تامین بخشی از نیازهای دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت کمک کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان اهر در پایان از کمک مالی به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) همزمان با جشن عاطفه ها از محل اعتبارات دولتی و کمک های مردمی خبر داد و گفت: برای اینکه بتوانیم حداقل مبالغ ناچیزی در اختیار دانش آموزان تحت پوشش قرار دهیم، از محل اعتبارات دولتی و کمک های مردمی برنامه ریزی کرده ایم تا در آستانه بازگشایی مدارس مبلغی به حساب دانش آموزان واریز شود.