به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت الله جواد حاجی زاده در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم سید رضا مقیمی اصل، بزرگ مرد صنعت ایران که در اهر برگزار شد، با بیان اینکه وی جهادگر عرصه صنعت و اقتصاد در ایران و آذربایجان بود، گفت: مرحوم سید رضا مقیمی اصل در طول دوران زندگی خود برای کشور خدمات ارزنده ای ارائه کرد و به نوعی با به کارگیری سرمایه خود قدم هایی بزرگ در دفاع از کشور در برابر تحریم های دشمنان برداشت.

وی افزود: امروز که مرحوم مقیمی اصل را کنار خود نداریم، متأسفیم و می توان با اشاره به فداکاری و جهادهای این بزرگوار گفت که مردم خدمات ارزنده وی را فراموش نمی کنند.

امام جمعه اهر با تأکید بر اینکه مرحوم سید رضا مقیمی اصل باید برای انسان های دارای ثروت الگو باشد، تصریح کرد: مرحوم مقیمی اصل نه تنها در عرصه اشتغال و تولید فعالیت داشتند، بلکه در امورات خیر نیز پیشتاز داشتند و همچنین در عرصه کار و تلاش برای کارگران پدری مهربان و دلسوز بودند.

آیت الله حاجی زاده همچنین در پایان با اشاره به اینکه مرحوم سید رضا مقیمی اصل فردی متواضع بودند، ابراز داشت: مرحوم سید رضا مقیمی اصل یادگاری های بسیاری در سطح استان آذربایجان شرقی و شهرستان اهر برجای گذاشت که باید گفت خوش به حال آنان که هر چه داشتند در راه رضای خداوند متعال و رفاه مردم هزینه کردند و رفتند.