به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سردار عابدین خرم در آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی سپاه ناحیه اهر با بیان اینکه خدمت‌‌ رسانی به مردم مناطق محروم و حاشیه نشین وظیفه ذاتی نهاد های انقلابی است، گفت: محرومیت زدایی از دل شهرها و روستاها افتخاری برای سپاه است.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک برای حل مشکلات مردم را وظیفه خود می داند، اظهار داشت: سپاه پاسداران در راستای محرومیت زدایی پروژه های مختلفی را با مشارکت مردم و بسیجیان احداث کرده است.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی ادامه داد: خدمت بی منت به مردم از وظایف مسئولان نظام اسلامی است و بسیج و سپاه که برخواسته از دل مردم هستند بیش از همه به خدمت رسانی آماده‌ اند.

سردار خرم با اشاره به احداث کانال منطقه شله بران اهر توسط بسیجیان گفت: این کانال تنها نمونه ای از اقدامات بسیج و سپاه در مناطق محروم و کم برخوردار است و از اینکه توانستیم در گره گشایی از مشکلات مردم نقش ایفا کنیم، خرسندیم.

وی در پایان با بیان اینکه مشارکت مردم در اجرای پروژه های محرومیت زدایی سپاه بر تکمیل پروژه ها در سریع ترین زمان موثر است، خاطرنشان کرد: هیچ نهادی نیست که به تنهایی از عهده حل معضلات جامعه برآید، مگر این که مردم آن دستگاه یا نهاد را یاری کنند.

گفتنی است در سال جاری، ۴۲۱ نفر از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ظفر شهری سپاه ناحیه اهر کانال منطقه شله بران را طی مدت ۴۱ روز در قالب گروه های جهادی احداث کردند.