به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در نخستین جلسه شورای سیاست گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در دفتر امام جمعه شهرستاتن اهر برگزار شد، با تأکید بر اینکه عملکردها و اقدامات چهل ساله نظام جمهوری اسلامی با رویکرد افتخار به گذشته و امید به آینده برای مردم تشریح می شود، ابراز داشت: تدوین برنامه های چهل ساله انقلاب اسلامی با تبعیت از تصمیمات و سیاست های مسئولان استانی و کشوری در شهرستان اهر کلید می خورد که بایستی دستگاه های دولتی و نهاد های انقلابی برای برگزاری هرچه باشکوه‌ تر جشن انقلاب اسلامی تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه هر روز و سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، شاهد سرافرازی و سربلندی نظام هستیم، اظهار داشت: اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه حاصل فداکاری و از خود گذشتگی های شهدا و اتحاد و انسجام ملی است.

فرماندار اهر افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان نظام، معاندین، گروه های مخالف و نفاق برای ایجاد تفرقه در کشور هم پیمان شده اند و در این میان مردم علی رغم تمامی مشکلاتی که دارند اتحاد و انسجام ملی را در برابر توطئه های دشمنان مطالبه می کنند.

محمودی بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های چِله انقلاب اسلامی در شهرستان اهر تأکید کرد و گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی برای مسئولان است تا اقدامات، خدمات و دستاوردهای ۴۰ ساله را برای مردم تبیین کنند که این در حالی است بیان این خدمات و دستاوردها به نوعی تبلیغ نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود.

محمودی با بیان اینکه در زمان پیش از انقلاب اسلامی روستائیان هیچ گونه خدماتی از سوی حاکمیت ندیده بودند، گفت: اکنون در شهرستان اهر بالای ۹۰ درصد روستاها از خدمات زیربنایی مانند گاز، آب شرب، سیستم مخابراتی، مسکن امن و غیره به ه‌مند هستند که قبلا کوچک ترین امکاناتی وجود نداشت.

وی، تبیین اهداف انقلاب اسلامی را از اولویت های شورای سیاست گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ذکر کرد و بیان داشت: در حال حاضر با توجه به تلاش های دشمنان در ناکارآمد نشان دادن نظام در چهل سالگی انقلاب اسلامی، بایستی تمامی تریبون‌ ها منادی وحدت و همدلی باشند.

فرماندار شهرستان اهر در پایان با ذکر اینکه در چهل سالگی انقلاب اسلامی مطالبات مردم را مدیریت کنیم و سعی کنیم به این مطالبات دامن زده نشود، گفت: نسل جوان جامعه با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی آشنایی کامی ندارند که از خطبا و روحانیون انتظار می رود در منابر و مساجد و حتی در نشست ها اهداف انقلاب را تبیین کنند.