به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر ضمن تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان با اشاره به اینکه یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران طی سال جاری در شهرستان اهر برگزار می شود، گفت: با توجه به اینکه شهرستان اهر  مرکز منطقه ارسباران می باشد، تأکید داریم یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران پر رنگ تر از سایر شهرستان ها باشد و در شأن ۱۲۰۰ شهید منطقه برگزار شود.

وی افزود: انتظار می رود یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران با فراهم سازی مقدمات در فصل پاییز سال جاری به نحو احسن در شهرستان اهر برگزار شود.

فرماندار اهر همچنین خاطرنشان کرد: بایستی ستاد برگزاری یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران تشکیل و وظیفه هر یک از دستگاه‌ها مشخص شود و با تعیین چهارچوب، دستگاه ها به وظایف خود عمل کنند.

محمودی در ادامه با بیان اینکه یکی از مهم‌ ترین خروجی شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر برگزاری باشکوه‌ یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران است، گفت: اقدامات دستگاه های ذیربط در سامان دهی گلزار شهدای روستایی قابل تقدیر است اما انتظار داریم مزار شهدایی که نیاز به سامان دهی و بازسازی دارد، هر چه سریع تر انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به استمرار دیدار با خانواده های معظم شهدا، در این دیدارها مسائل و مشکلات متعددی مطرح می‌ شود که نیاز است مسائل مطروحه در دیدارها جمع‌ بندی و در جلسات شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

فرماندار شهرستان اهر در پایان گفت: شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت یک قانون است که تمامی امورات و دستورالعمل‌ های مربوط به ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در این شورا سیاست گذاری می‌ شود.