اخبار شهرستان » اخبار منطقه ارسباران » اخبار ویژه » اقتصادی
کد خبر : 27205
دوشنبه - 2 مهر 1397 - 12:08

مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی مس سونگون با حضور رئیس دادگستری و دادستان شهرستان اهر بررسی شد

مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی مس سونگون با حضور رئیس دادگستری، دادستان و تعدادی از قضات دادگستری شهرستان اهر بررسی شد.

مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی مس سونگون با حضور رئیس دادگستری و دادستان شهرستان اهر بررسی شد

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، در اجرای برنامه های ابلاغی و در راستای رفع مشکلات و موانع تولید واحد‌های صنعتی و تولیدی، رئیس دادگستری، دادستان و تعدادی از قضات دادگستری شهرستان اهر از بخش های مختلف واحد‌های تولیدی مس سونگون ورزقان بازدید کردند  و در نشستی صمیمی با مدیرعامل و کارکنان شرکت به بررسی مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی مزبور پرداختند.

در این بازدید حجت الاسلام محمدعلی نظری، رئیس دادگستری شهرستان اهر وجود معدن مس سونگون را نعمتی در منطقه ارسباران دانست و بر تلاش بیش از پیش مسئولان آن معدن در جذب جوانان و کاهش بیکاری در منطقه تأکید کرد.

گفتنی است چهارم مهر ماه سال گذشته بود که دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست‌ های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی آیت الله آملی لاریجانی در قوه قضاییه ابلاغ شد و پس از آن پیگیری این سیاست در برنامه کاری روسای دادگستری‎ها و دادستان‌ها قرار گرفت.

همچنین پس از تاکید رئیس قوه قضاییه مبنی بر تشکیل کارگروه در سطح استانی و پیگیری اجرای سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی، دادستان‌ های سراسر کشور با حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت‌ های اقتصادی مجاز، ساماندهی شعب تخصصی امور اقتصادی، احاله پرونده مراکز تولیدی به داوری و … در صف مقدم پیگیری این سیاست قرار گرفتند.