به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، فراخوان سومین جشنواره شعر ارسباران در سه بخش شامل موضوعاتی مانند  آئینی، مذهبی، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، زیبایی های ارسباران، شجاعت مردم و شهدای ارسباران و شعر آزاد منتشر شد.

هر شاعر در این جشنواره می تواند حداکثر ۳ اثر به زبان های آذری و فارسی عرضه نماید و آثار ارائه شده نباید در دیگر فراخوان ها شرکت داده شده و یا در مجموعه ای به چاپ رسیده باشد.

به نفرات برگزیده سومین جشنواره شعر ارسباران، تندیس جشنواره، لوح افتخار و هدیه نقدی اهدا خواهد شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره شعر ارسباران، شعرا می بایست آثار خود را تا تاریخ ۲۵ آبان ۱۳۹۷ به آدرس الکترونیکی m.arasbaran@chmail.ir و یا به معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه اهر واقع در پارک شیخ شهاب الدین اهری و یا به کانون بسیج هنرمندان و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های منطقه ارسباران (اهر، کلیبر، خدآفرین، ورزقان، هوراند و هریس) ارسال نمایند.

گفتنی است جشنواره شعر ارسباران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به همت معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان اهر برگزار می شود.