به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، علی شوره کندی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اینکه دومین دوره جشنواره سوارکاری جانبازان و افراد دارای معلولیت کشوری (پارادرساژ) در شهرستان اهر برگزار می‌ شود، گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، دومین دوره جشنواره سوارکاری جانبازان و افراد دارای معلولیت کشوری (پارادرساژ) جام ستارخان با حضور ۳۰ سوارکار آقا و خانم از استان های آذربایجان شرقی، تهران، البرز، اصفهان و لرستان در دو گروه جسمی و حرکتی در شهرستان اهر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به زمان برگزاری دومین دوره جشنواره سوارکاری جانبازان و افراد دارای معلولیت کشوری (پارادرساژ) جام ستارخان گفت: روز چهارشنبه، ۱۸ مهرماه ۱۳۹۷، سوارکاران در محل اسکان پذیرش شده و روز پنج شنبه، ۱۹ مهرماه ۱۳۹۷ نیز در مجتمع ورزشی تختی اهر مسابقات برگزار می شود.

رئیس هیأت سوارکاری شهرستان اهر در ادامه گفت: مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین از سال ۱۳۹۶ باهدف خدمات رسانی به جانبازان و معلولین و ایجاد نشاط و امید به زندگی در این قشر از افراد جامعه کلید خورده است.

شوره کندی با بیان اینکه این شهرستان برای بار دوم به عنوان میزبان این جشنواره انتخاب شده است، گفت: جشنواره سوارکاری جانبازان و افراد دارای معلولیت کشوری (پارادرساژ) به دلیل اینکه به نام شهرستان اهر در تقویم ورزشی فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلمی ایران ثبت شده است، هر ساله در شهرستان اهر برگزار خواهد شد.

وی در پایان ضمن تشکر از کسانی که هیأت سوارکاری شهرستان اهر را در برگزاری این جشنواره یاری کرده اند، ابراز داشت: از مردم عزیز شهرستان اهر و عموم ورزشکاران و ورزش دوستان دعوت می‌ کنیم تا با حضور در مراسم افتتاحیه این مسابقات، ضمن تشویق رقابت کنندگان، موجب دلگرمی معلولین و جانبازان عزیز شرکت‌ کننده در این رویداد بزرگ ورزشی باشند.