به گزارش به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور پیش از ظهر امروز با حضور مدیر آموزش و پرورش، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و رئیس جمعیت هلال احمر در آموزشگاه شهید صدوقی اهر برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر در این مراسم گفت: تقویت روحیه نیکوکاری و احسان و توجه به محرومان و مستضعفان که باید با تاسی به سیره انبیاء و اولیاء الهی و ائمه اطهار (ع) مورد توجه قرار گیرد، از ضروریات های جامعه است.

قادر رمضان پور افزود: در دین مبین اسلام بحث صدقه و انفاق و کمک رسانی به اقشار ضعیف جامعه مورد توجه قرار گرفته و احسان و نیکوکاری نیز از مصادیق ایمان به خدا و نشانه های بازر تقوا معرفی شده است.

وی با بیان اینکه کمک کردن به فقیران و نیازمندان از سیره بزرگان  است، به اهمیت نقش کمیته امداد در یاری رساندن به نیازمندان اشاره کرد و گفت: یکی از برترین تعالیم دین مبین اسلام، احسان، نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر در پایان گفت: کمک به همنوعان و دستگیری از نیازمندان یک حرکت اسلامی و مقدس است که می تواند در فرهنگ سازی و تقویت فرهنگ دینی در جامعه تاثیرگذار باشد.