به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، علی هوشیار در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت راه‌های مواصلاتی استان اظهار کرد: اکثر محورهای مواصلاتی استان با بارش برف و کولاک شدید مواجه بوده؛ اما خوشبختانه هیچکدام از محورهای اصلی و فرعی استان مسدود نشده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی محورهای مواصلاتی استان باز هستند، ادامه داد: با توجه به لغزندگی جاده‌ها و همچنین کولاک شدید در محورهای مواصلاتی استان، از این رو رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و اگر چنانچه سفر ضروری است به همراه خود حتماً زنجیر چرخ داشته و طریقه‌ی استفاده از آن را نیز آموزش دیده باشند.

وی ادامه داد: اطمینان از سالم بودن وسیله‌ی گرمایش خودرو و همچنین به همراه داشتن موادغذایی لازم نیز از جمله مواردی است که رانندگان باید مورد توجه قرار داده تا در صورت مواجهه با شرایط نامساعد جاده‌ای و صعب‌العبور بودن مسیرها در جایی توقف کنند تا شرایط برای ادامه مسیر مساعد شود.

هوشیار در پایان با تاکید بر اینکه فعلاً اطلاعی از وضعیت راه‌های روستایی استان نداریم، یادآور شد: به محض کسب اطلاعات کافی، آخرین وضعیت راه‌های روستایی استان به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.