به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت الله جواد حاجی زاده در دیدار با فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان اهر که به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اقتدار و شکوه کشور است، گفت: پلیس در عین‌ حال که مقتدر و قوی است، بایستی با مردم مهربان و در برابر بدخواهان سخت و قاطعانه رفتار کند.

وی با بیان اینکه دشمنان درصدد نابودی و ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: چهل سال با توطئه‌ های مختلف سعی کردند تا جمهوری اسلامی را تحت‌ فشار قرار دهند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

امام جمعه اهر همچنین افزود: بعد از چهل سال توطئه علیه ایران، حال فکر می‌ کنند ایران را می‌ توانند با تحریم‌ های اقتصادی به بن‌ بست بکشانند اما مطمعنا جمهوری اسلامی ایران تسلیم‌ ناپذیر است.

آیت الله حاجی زاده ادامه داد: در این‌ که جمهوری اسلامی ایران در برابر فشارها و توطئه‌ های اجنبی‌ ها و دشمنان پیروز و سربلند خواهد بود، شکی نیست چون حاکمیت جمهوری اسلامی حق است.

وی، جمهوری اسلامی ایران و امنیت پایدار کشور را نعمتی بزرگ از جانب خداوند متعال دانست و افزود: باید ما خرسند و شکرگزار رهبری چون امام خامنه ای باشیم که با رهنمودهایشان دوستان را آگاه و دشمنان را مأیوس می کند.

امام جمعه شهرستان اهر در ادامه سخنان خود با ذکر اینکه نیروهای نظامی و امنیتی و انتظامی هدفی مشترک و وظایفی جداگانه دارند، تصریح کرد: نیروی انتظامی در بحث قاچاق کالا بایستی با شدت و قاطعیت برخورد کند چون همین مسئله قاچاق اقتصاد و تولید کشور را فلج می‌ کند.

آیت الله جواد حاجی زاده با تأکید بر اینکه تقدیم ۱۳ هزار شهید توسط نیروی انتظامی نشان‌ گر اهمیت و جایگاه رفیع این نیروی پرافتخار است، اظهار کرد: داشتن نیروهای نظامی و انتظامی در تراز دولت اسلامی، نیاز به توجه در تربیت نیروها بر اساس شاخص‌ های نیروهای تراز دولت اسلامی است.

وی همچنین تاکید کرد: وجود کارگزاران در دولت تراز اسلامی می‌ تواند ضمن مقابله با اشرافی‌ گری و تبعیض بلکه حتی قادر به متحول کردن دنیا می‌ شود.

امام جمعه اهر با اشاره به اینکه متأسفانه دشمن با ترویج مواد مخدر سعی می‌ کند تا ملتی را به یغما ببرد، گفت: ملت‌ های مخالف سیاست‌ های غربی‌ ها تا وقتی هوشیار هستند استکبار این ملت را علیه خود می‌ بیند اما وقتی ملتی معتاد و همیشه خواب‌ آلود باشد، آن ملت برای استکبار آسیبی ندارد.

آیت الله حاجی زاده اضافه کرد: غربی‌ ها جمهوری اسلامی ایران را دشمن خود می‌ داند و برای این‌ که بتواند به ایران نفوذ کند، حتی به دنبال هیئت سکولار و مسجد سکولار نیز هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در شان و منزلت جمهوری اسلامی نیست که برخی‌ ها زندگی و خودروی لوکس سوار شوند و فخر بفروشند و عده‌ ای هم در تأمین نیازهای اولیه خود عاجز مانده‌ اند.